Hoi Rico,dat zou fijn zijn maar zou eerst moeten weten hoeveel WAT die aan kan ? moet toch minstens 16A zijn ! want er zijn er ook van 7;5 A en die zijn niet goed voor een vuurtje weet niet hoeveel A deze stekker is ?staat er ook niet bij wat ik gezien heb is type E?? als jij meer weet hoor ik het graag vgr toro
ik heb geen idee van hoeveel Watt of Ampere die dingen kunnen hebben. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n stekker met 1 kachel al kapot zal gaan, maar ik weet het ook niet zeker...
Als je met de muiscursor over de foto van deze reistekker gaat zie je detailvergroting En ik zie dan staan 16/250 (rechtsonder) Ben geen kenner van elektriciteit , maar denk dat deze dan toch zwaar genoeg is niet ? grt
quote="Rico"]Iemand vroeg mij om deze reisstekker er bij te bestellen. Dan is dat probleem ook opgelost.
Met een simpele kniptang is het toch zo opgelost. Stekker eraf knippen en dan een goede opzetten, heb ik hier al vaak gedaan met toestellen uit het buitenland.
Dimi ,snap wat je bedoeld ,maar het gaat hier om de thermostaat!!! die moet je in een belgisch stopkontakt kunnen steken en die thermostaten hebben randaarding en geen gat er in dus kunnen die niet in onze stopkontacten
Ah ok, ik snap nu wat het probleem is, was nog niet gaan kijken naar dat ding op de site. Dan los je dat inderdaad toch gewoon op met zo'n tussenstekker en die gaan niet stuk van één vuurtje hoor Het grappige is ook dat ik hier in de tuin allemaal priezen heb gelegd met randaarding, wist zelf niet dat dat niet-Belgisch is Ik kan dus dat ding gewoon bestellen en gebruiken in België als ik wil
Dimi en waar heb jij die priezen met randaarding dan gehaald???? HEB hier nog een hoop kanna's knollen ,als je er interesse in hebt (of iemand anders)mag je die hebben wel zelf uitdoen en schop mee brengen (die van mij is de steel stuk ha ha denk wel twee kruiwagens vol grote knollen hoor het wel ik woon ranst tegen wommelgem niet zo ver van sint niklaas zie foto kanna's