Bij Europlams een bestelling geplaatst op 7 november, het geld is direct overgemaakt. Vorige week James een mail gestuurd om te vragen waar de bestelling bleef. Tot op vandaag geen gehoor, een uurtje geleden weer een mail gestuurd....weeral wachten...120EUR...
Enerzijds heb je gelijk, maar als ik via een webshop iets bestel net omwille van het feit dat dit mijn leven een heel stuk eenvoudiger maakt zou je toch mogen verwachten dat je reactie krijgt op je bestelling/vragen. Al is die webshop naast mijn deur.
Ook ik heb 3 november een bestelling geplaatst. Na een aantal mails en dagelijks bellen, vrees ik dat het niet goed gaat aflopen. Ik heb een klein webwinkel waar ik palm en banaan zaden verkoop. Ik sta bekend als iemand die snel reageert. Ik verwacht dit ook van anderen. Ik heb bewust de naam van mijn site hier niet genoemd. Ik vind het niet netjes om negatief over een bedrijf te praten en gelijk reklame voor mezelf te maken. Kennenlijk leest Europalms mee. Ik zou graag een reactie op mijn mails willen ontvangen.
Ik heb ook op het punt gestaan om iets te bestellen bij europalms maar heb er toch maar vanaf gezien ,vanwege alle vreemde berichten van de laatste tijd.Misschien ga ik er van de zomer eens naartoe.Ik hoop voor jullie wel dat het allemaal goed komt Edwin
Ik heb ook op punt gestaan om dit te doen, maar omtrent dezelfde reden als AIREMULP wil ik liever even afwachten, tot ik positieve berichten te zien krijg
We moeten de "palmvriendenlabel" smaakpolitie erop af sturen. Mensen worden zo misleid, omdat iedereen groot vertrouwen heeft in het forum en daar dus blind besteld, hoor alleen maar GE#$%#$%eik over deze toko.