Europalms geeft geen gehoor

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Europalms geeft geen gehoor

Berichtdoor GeL op 13 dec 2012 09:56

@Bedankt Cary!
Hieronder staat een draad m.b.t. Exogarden. Ik was de laatste tijd niet zo tevreden i.v.m. de service, ik wou ze toch nog een kans geven. Nu blijkt dit ook uit te draaien op een Europalms geval, dus weeral eens met mijn domme kop in de muur gerend. Ik krijg er een punthoofd van, ofwel run je je zaak naar behoren met respect voor je klanten ofwel zoek je een ander (bij-)beroep. :(

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor cary op 13 dec 2012 10:08

@Michel, ik zie geen draad hieronder maar jammer als service niet goed is. Ik probeer mijn klanten snel en correct te behandelen en krijg gelukkig veel complimenten ervoor.
Verse tropische zaden voor een leuk prijs; http://www.palmboomtekoop.nl
cary
Bedrijven

4 bedankjes

Berichtdoor GeL op 13 dec 2012 11:20

@Cary

Deze is het, maar er zijn nog threads over Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

viewtopic.php?f=24&t=9507

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor cary op 14 dec 2012 11:54

Hoewel dit helaas niets met palmen te maken heeft, wil ik berichten dat ik antwoord heb van Moneybrokers:

"Dear X. XXXXXXXX,

We would like to inform you that your refund request has been processed and we have credited the amount of EUR XX.XX back to your credit/debit card (MASTERCARD, XxxxxxxxxxxXXXX). Depending on your bank, it will take up to 21 days to show on your credit/debit card account statement.

Sincerest regards,
The Skrill (Moneybookers) Team"

Ik ga ervanuit dat dit finacieel gezien goed komt, maar het blifjt jammer dat het zo moet.
groet Cary
cary
Bedrijven

4 bedankjes

Berichtdoor GeL op 14 dec 2012 12:08

@Cary,

Ik moet mijn mails nog maken. Dit worden er dus 2, één voor Moneybookers (Europalms) en één voor Paypal (Exogarden). Inderdaad heel erg spijtig dat het zo moet, ik had graag anders gewild. Ik koop jaarlijks voor een hoop geld via het internet, dit is de allereerste keer dat ik dit moet doen, hopelijk tevens de laatste keer.

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor cary op 14 dec 2012 12:15

@ Michel,
ik heb gebeld naar engeland en kreeg gelijk iemand die mij prima te woord stond. Ik weet niet hoe je engels is. Ik ben van oorsprong een Brit, ik spreek de taal nog!:)
cary
Bedrijven

4 bedankjes

Berichtdoor GeL op 14 dec 2012 12:44

@Cary, engels is geen probleem hoor.
Zou ik inderdaad kunnen doen, wellicht is dat de korste weg. Ik schrijf sowieso wel eerst een mailtje en telefoneer daarna in ieder geval.

Gr en bedankt,

Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor GeL op 30 dec 2012 14:44

Even een update:
Ik heb dus een claim ingediend bij moneybookers. Dit wordt momenteel onderzocht, ik wacht dus op verder nieuws.

Bij exogarden.nl van hetzelfde laken een pak. Na dat ik Jori nog een 3de mail heb gestuurd zonder enig antwoord heb ik nu ook bij Paypal een claim ingediend.
Ik kan jullie bij deze alleen maar verwittigen.

Ik vind dit allemaal heel erg droevig. :(

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Hitch op 30 dec 2012 14:55

Ik koop al 7 jaar planten/zaden bij James en heb nog nooit het minste probleem gehad met hem. Toegegeven, via email kan het vaak lang wachten zijn op een reactie maar via telefoon en beter nog persoonlijk langsgaan is er niet het minste probleem. Alles word steeds proper en juist afgehandeld en zowel de zaden als de planten zijn steeds van topkwaliteit + dat je er nog een hoop raad en informatie bovenop krijgt. James is ook iemand die de mensen geen blazen wijsmaakt en wanneer een plant niet voor hier geschikt is (uitplant dan) dan zal hij dat ook rechtuit zeggen, ik heb zelfs al gehad dat hij planten niet wilde verkopen omdat hij zelf twijfelde aan de geleverde kwaliteit en dat wil toch voor een verkoper te zijn heel wat zeggen. Ik mag van hem in de verte verste niet klagen en koop nooit een palm op een ander als hij ze zelf staan heeft. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring en betalen doe ik steeds cash bij hem.

Ik hoop dat alles in orde komt.
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor cary op 30 dec 2012 19:47

Ik had mijn geld via Moneybookers binnen 2 weken weer op rekening.
@ Hitch, ik had dageliijks (voor ruim 2 weken) meerdere keren per dag gebeld vanuit Nederland. Geen een keer werd er opgenomen.
Misschien tijd om elders maar zaad te gaan kijken. Ik kan iemand aanraden!

Michel, ik hoop dat jij tevreden bent met je bestelling.
cary
Bedrijven

4 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips