Zaailingen afgestorven door bouw :(

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Zaailingen afgestorven door bouw :(

Berichtdoor kenbeimer op 04 feb 2013 10:09

Kreeg maandag en dinsdag vorige week doodleuk mensen van de bouw onaangekondigd aan de deur, die eerst alles verfden en vervolgens nieuwe sloten op de deuren maakten, waardoor de deur langer dan een uur open moest. Heel toevallig gebruikte ik deze deur niet en omdat het een dubbele deur betrof, was dit de plek van mijn planten. Twee fragiele planten zo snel mogelijk verplaatst, om ze tegen de koude buitenlucht te beschermen.

Helaas mocht het niet baten, de appel zaailing was gestopt met groeien en gisteren verschrompelde mijn Eucalyptus zaailing. Zelfs de gezonde Eucalyptusplant begon onderaan een beetje te verschrompelen, maar het lijkt erop dat deze het desondanks gelukkig toch gaat redden.

Heb spijt als haren op mijn hoofd, dat ik ondanks de uitgebleven aankondiging, ik deze mensen toch binnen gelaten heb en overal aan heb laten knoeien. Overal ligt zaagsel van het boren en mijn Eucalyptus Caesia die het nét eindelijk bleek te gaan doen, is "vermoord". :( Ik baal als een stekker!
Hobbyist in kweken van planten vanaf het zaadje. Eenmaal opgegroeid gaan ze in de verkoop in 50% van de bruto inkomsten gaan naar mijn stichting OKids; www.oldenzaalkids.nl
kenbeimer

1 bedankjes

Re: Zaailingen afgestorven door bouw :(

Berichtdoor kenbeimer op 24 feb 2013 15:24

Mijn tomatenplanten waren ook geplet door speciale afscheidschermen, maar deze plant heeft het toch op een leuke manier overleefd.

Toch heerlijk dat de natuur zo eigenwijs kan zijn. :)
Hobbyist in kweken van planten vanaf het zaadje. Eenmaal opgegroeid gaan ze in de verkoop in 50% van de bruto inkomsten gaan naar mijn stichting OKids; www.oldenzaalkids.nl
kenbeimer

1 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips