Hanselman schreef:....De een verzameld vrouwen,de ander palmen....![]()
Met de eertse ben ik begonnen tot ik de goede had, die van planten en dieren hield, dan kun je het samen lang volhouden

Hanselman schreef:....De een verzameld vrouwen,de ander palmen....![]()
![]() | 1028 bedankjes |
![]() | 156 bedankjes |
Nody schreef:Een van de redenen dat ik besmet ben geraakt is het feit dat zo weinig mensen exoten buiten in de volle grond hebben. Mijn tuin is nu een toevluchtsoord voor de saaie tuintjes waar ik elke dag langs fiets. Als ik in een gebied met alleen palmen zou wonen zou ik waarschijnlijk juist geen palmen in mijn tuin zetten.
![]() | 11 bedankjes |
![]() | 11 bedankjes |
![]() | 163 bedankjes |
![]() | 11 bedankjes |
![]() | 200 bedankjes |
GeL schreef:Je neemt 5 à 6 Ricinus communis zaden (variëteit naar keuze), pletten in een vijzel en consumeren met een drankje (ook naar keuze). Na enkele uren (iets vroeger in geval van meeval) ben je van je exoten virus verlost (kan ook iets meer zijn)![]()
Gr,
Michel
PS: Ben al jaren Microsoft Flightsim adept
![]() | 1136 bedankjes |
![]() | 163 bedankjes |
Rob schreef:GeL schreef:Je neemt 5 à 6 Ricinus communis zaden (variëteit naar keuze), pletten in een vijzel en consumeren met een drankje (ook naar keuze). Na enkele uren (iets vroeger in geval van meeval) ben je van je exoten virus verlost (kan ook iets meer zijn)![]()
Gr,
Michel
PS: Ben al jaren Microsoft Flightsim adept![]()
Nee dank je...schijnt nogal een vervelend proces te zijn, en ik ben er nog niet zeker van dat ze boven ook palmen hebben (Dimi vertelde me dat ze er vast wel Palm hebben, maar palmen....?)
![]() | 200 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast