Hoi, ik had vorig jaar een doekconstuctie op de muur gezet om te voorkomen dat valwinden van het grote platte dak van de loods van de buren mijn boomvarens telkens bij windkracht 4 en meer omwaaiden, de buren vonden dat niets [ doekkleur] en gingen zeuren,

naar een goed gesprek hierover mocht het blijven staan tot einde zomer tot de planten naar binnen gingen, en was de afspraak gemaakt dat ik ze bij terug plaatsing een stuk van de muur zou afzetten en zou laten zakken, zo gezegd zo gedaan, bij het monteren begon die al van ik denk niet dat dit enig verschil gaat uitmaken verder is er niets gezegd, ik heb de klus afgemaakt en daags erna gingen zij voor 2 maanden op vakantie, zo had ik het gemaakt, een hele klus!

Afgelopen week kreeg ik bezoek van een gemeente amtenaar die op een klacht van de buren verhaal kwam halen, het moest weg, ik zou niet communiceren met hun, en op lasten van een dwangsom kreeg ik een paar dagen om alles weg te halen, verder begon te ambtenaar ook over mijn tentconstructie wat ook niet zou mogen [mag niet hoger dan 2 m zijn ] fijne start van het jaar, heb maar een los doek gehangen en kijken waar het schip strand!
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC