erna schreef:Dat is mooi afgewerkt,

ben benieuwd hoe het eruit zal zien na de aanplant.
groetjes, Erna
Ik ook Erna kan niet wachten tot het afkomt, het moet nog goed uitharden, gisteren met mijn voorzichtigheid struikelde ik al! De steentjes zitten gelukkig nog vast

heb veel jonge soorten trachy's die allemaal nog even in pot blijven de grote gaan wel de volle grond in.
Richard ben nog aan het twijfelen of ik een van de twee Phoenixen in de grond duw, maar heb liever geen extra tent, ben er nog niet over uit in ieder geval als ze in pot blijven wordt dat een veel grotere en de Wachingtonia blijft in pot [90l] daar doet die het al die jaren prima in, niet zo spectaculaire maar ben er blij mee zo als die is.
en is het stuk grond 8 m. lang en gemiddeld 2.4m breed, dat staan gauw vol als ik zie hoe breed een phoenix wordt in de volle grond

wel mooi natuurlijk
Sylvan er valt inderdaad nog wat te ontdekken en te veranderen in die wilde achtertuin, ik streef naar evenwicht met de eerder aangelegde varenborder denk wel dat het goed komt al zouden er in die palmborder een paar reuzen mogen staan om op te boxen tegen de wat grotere boomvarens die tegenover de palmen staan, zullen geduld moeten hebben want ik koop geen grotere planten, vind het te mooi om het kleinere goed groot te zien worden, heb wel super goede grond daar dus die trachy's zullen wel gaan schieten, een dubbele stam van Ro en een van mijn eerste klein gekregen van Turtleboy, volgende week gaan ze proeven van die grond .
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC