hi! Weet iemand de naam van deze palm? Het plantje is al een paar jaar oud en staat het gehele jaar binnen. Het plantje groeit niet echt snel ondanks dat ik het wekelijks een slokje water geef en ruim in het licht op de vensterbank staat.
Bijlagen
ZaailingKantoor12082013.jpg (68.67 KiB) 4056 keer bekeken
Hoe kom je aan het zaad als ik vragen mag Veel mensen hier nemen nog wel is zaad mee van vakanties of bezoek van (dieren)tuinen.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Ik neem ze mee van vakantie, in een land waar palmbomen in overvloed staan is altijd wel een park of publiek gebied te vinden waar een boom de zaden laat vallen.
Zonet een oranje/bruine naaktslak in de buurt van mijn palm aangetroffen.....heb hem via een schep naar de straat gedirigeerd. lusten deze slakken palmbomen of sluipen ze er gewoon langs?
@Rob, dan was hij op weg naar de hosta, en aan de bladeren te zien is zijn familie al aan het dineren begonnen! Als ze het wagen aan een palm te gaan knagen dan gaan ze de soep in!