Thx Guy's And Girls
@Kevin, Vandaag even voor jouw de bladformaten genomen van de Maurellii

Niet zoals vorig jaar maar komt wel al in de buurt, blad is nu 80cm breed en 2,35m lang. De Tetrapanax is ook wat minder dan voorgaande jaren (seizoen veel TE kort), maten heb ik daar niet van genomen. Dit jaar heb ik vier vertakkingen, is te zien op de foto's die zo meteen volgen. Deze wil ik komende winter wel eens terug gaan overhouden, dus ga ik wat extra beschermen. De stam is echt al een boomstam geworden
@J-M, Thx, ja ik dacht dat Eduard eens gevraagd had naar het zicht vanuit het zwembad

Helaas heb ik geen meerdere genomen. Was toen meer met het genieten en afkoelen bezig dan met foto's nemen
Nou...als ik nu buiten kijk dan krijg ik het gewoon koud. Wat een K*T weertje nu seg

Ook geen leuke thuiskomst vandaag. Gisterenavond harde regen en heel wat wind gehad. Resultaat zag ik pas vanmiddag bij thuiskomst van het werk. Alle wonderbomen lagen plat op de grond. Elk jaar is dat hetzelfde liedje en toch opnieuw vergeet ik dat steeds. Alles staat gelukkig al terug recht maar toch wat schade, ook aan onderstaande planten pfff...
De wonderbomen doen het trouwens heel goed dit jaar. Heb ze allemaal zelf gezaaid en ze staan hier nu over de 3m hoog en ook breed. Reusachtige struiken/bomen. Geweldige planten met een zeer exotische uitstraling. Jammer dat de stabiliteit wat minder is
Goed, de volgende reeks fotootjes dan maar...
We zitten nog steeds in Juli....