Ik zal dan toch niet kunnen komen.

Heb jammer genoeg zondagochtend een zware frontale aanrijding gehad met een dronken jonge chauffeur op weg naar mijn werk waarbij mijn auto tot "total loss" werd herleid. (Besef nu pas wat airbags echt voor je kunnen betekenen!) Gelukkig ben ik er heelhuids uitgekropen.
Hoewel ik volledig in mijn recht ben stapelen de problemen zich toch flink op. Zo heb ik blijkbaar in geen van mijn contracten (VAB en mijn verzekering) langer dan 6 dagen recht op een vervangwagen. Daarbij komt dan ook nog eens dat ondanks dat mijn wagen piekfijn in orde was en erg duur bij aankoop hij nu 6 jaar is en net de 100000 km had overschreden waardoor ik slechts een peulschil aan eurootjes mag verwachten ter compensatie. Dit jaar natuurlijk al mijn reserves opgedaan aan ons huis en de tuin dus ik zit op "zwart zaad" maar moet toch maar een andere auto zien aan te schaffen met wat de verzekering mij voor mijn wrak nog wil toebedelen. Balen is het...

maar ben toch wel blij dat ik hier nog ben. Dit had immers wel even heel anders kunnen zijn.