Hoi Arno een waar tuincenter arsortiment jonge wat een werk, ben zelf nu ook al 2 dagen aan het slepen op de tenten na is het klaar de dicksonia's blijven nog een tijdje buiten zo ook de C. australis. De kluiten van de cyatheas zien er vrij droog uit ! Of is dat gezicht bedrog? Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Geweldig deze winter tot nu. Geen mooie foto's met sneeuw, maar gewoon van de jungle die intact blijft. Ik hoob dat het zo blijft tot carnaval en dan warmer Groet Arno
Laatst bijgewerkt door Arno op 24 dec 2013 00:28, in totaal 1 keer bewerkt.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Op zich als de winter zich zo blijft gedragen ben ik een zeer tevreden mens Ook de planten vinden het denk ik wel best. Zoals b.v. diverse tuinvarens ze hebben nog niets geleden.
Maar ook de fatsia staat er nog best bij. Groet Arno
Ik heb even de tijd genomen om door al die prachtfoto's van jou te "wandelen". Ik werd er gewoon stil van. Geweldig mooie tuin! Mooi en met smaak aangelegd, prachtige combinaties ook!
Proficiat!
Gr, Michel
PS: Die metalen (bamboe) damwand, waar heb je die vandaan, hoe diep is dat? Kan je dit per element kopen?