Aanbieding bij Gamma (nederland)

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Aanbieding bij Gamma (nederland)

Berichtdoor Carlo op 03 feb 2014 19:10

Gaat het?
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor Gouden HandPalm op 03 feb 2014 19:42

Gouden HandPalm

88 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 03 feb 2014 22:17

Tja, en ook al hebben ze dan een slechtere omzet, behalve non-bouwmarkt spullen verkopen doen ze er in mijn ogen verder niet veel aan. Sommige blijven voor de hoofdprijs gaan terwijl anderen profiteren van hun lagere prijzen en dus wel voldoende omzet draaien.
Lokkertjes door de mensen met stickers te laten plakken en dan met een 20% sticker nog duurder zijn dan de welbekende Duitse firma. Dat de kleintjes het niet overleven is vanzelfsprekend en zal heus niet alleen door de crisis komen. Ze kunnen simpelweg niet voldoende assortiment aanbieden waardoor hun winkels vanzelf gemeden worden. Zelfs bij een doorgaande k*rwei kun je vaak, de spullen die ook maar iets afwijken, niet kopen.
Toch zijn al de non-bouwmarktspullen echt niet sinds de crisis in de winkels verschenen zoals men suggereert. Ook 15jaar terug hadden ze daar al regelmatig planten en dergelijke staan, alleen in mindere mate.
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor Rico op 07 feb 2014 23:30

Mijn palmpjes zijn anders maar wat blij met de g*mm*

Ik Heb vorig jaar noodgedwongen bij een kleine bouwmarkt een verlengsnoer moeten kopen. Was ruim 15 euro kwijt voor een snoertje van 3 meter. :shock: :shock: :shock: Als je deze prijzen aan alles uit moet geven, ga ik sparen voor een grote kartonnen doos, een huis is dan niet meer te betalen!
Gr, Rico
Rico

163 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips