Nogmaals dank voor de reacties, ik heb de wortels gecontroleerd en het bleek dat de grond eigenlijk behoorlijk droog was. Ik heb inmiddels een flink grotere pot gekocht, 70 cm doorsnee bovenin met een afwatering beneden en een schaal onder de pot (zie foto 2)
Sinds november hebben we een beginnend blad die ongeveer 5 cm hoog is (zie foto 1), gaat die nog weer verder groeien of is dat einde verhaal?
Er zijn nu nog 2 bladeren over, maar die hebben hun beste tijd ook wel gehad, want 1tje is ook nog eens gescheurd.. doe ik er verstandig aan om de boel maar bij de stam af te snijden of is er nog hoop?
Het ziet er echt niet meer uit zo
Voel me echt zo'n nono, wat is nou precies de goede vochtigheid van de grond? De grond is licht vochtig, als ik mijn vinger er insteek dan blijft er enigzins wat grond aanplakken maar het is ook wel weer makkelijk er vanaf te vegen zonder dat ik m'n handen daarna moet wassen..
Kan ik nu niet gewoon sloten water er in doen (Lees: litertje of 2) aangezien het afwateren er nu iig voor zorgt dat er geen wortelrot kan optreden?
aah ik wist niet dat het zo moeilijk kon zijn..
Kan iemand alsjeblieft helpen?