Mooi hoor allemaal! Als rhodoliefhebber kan ik de rhododendron pachysanthum en silbervelours aanraden! Schitterende soorten, niet alleen mooie bloemen maar ook het blad is erg mooi! Ze zijn alleen vrij moeilijk te vinden, in Nederland alleen via esveld. Ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.
hoeveel uur zon krijgt die Hibiscus Southern bell? Ik heb hier een Hibiscus "Moy grande" staan, maar voorlopig zie ik hem nog niet boven de grond. Ik denk erover om hem te verhuizen naar een meer zonnige plaats.
@ Remy & Stefan , mooie soorten ook @ Bluesart, Deze winter heb ik het boompje binnen gehaald in de overwinterkamer (onverwarmd). Temperatuur bleeft altijd tussen 9 - 14 °C. hangen. Potgrond vochtig gehouden. @ Geert, de gehele dag volle zon. Wel heeft de plant niet overwinterd in volle grond, maar ook in de overwinteringskamer. De Coccineus gewoon buiten in pot.
En nu voor John, De beloofde foto's vanuit de hoogte
Helemaal rechts in beeld zie je een doorschijnende koepel , tot daar loopt de tuin.
Nu nog enkele andere foto's...
Clematis Piilu
Hortensia
Volledig met tegengoesting, toch even geposeerd bij de musa achteraan de tuin
Ziet er allemaal weer fantastisch uit. Hopen dat het weer dit jaar op deze weg doorgaat, dan zullen er nog vele verrassingen volgen komen. Nogmaals geweldig Groet Arno
Lekker kleurig weer JM En wat me opvalt is dat alles al zo ver is bij jou. Die Arundo donax bijvoorbeeld, bij mij komen de eerste "gras" sprietjes nog maar net boven.... In mijn Caesalpinia trouwens ook 2 bloemknopjes ontdekt. Hopelijk is het droog tegen de tijd dat ze open gaan. Ben hier al herhaaldelijk alle bloei verloren agv regen.
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0