Ik ben gister begonnen de betonnen bloembakken te verwijderen en leeg te scheppen want ze zaten ook vol met zand.

Achter de bielzen lag behoorlijk wat rotzooi...een kruiwagen vol!!

Mijn man heeft gisteravond nog 2 bakken en een biels verwijderd.
Die dingen zijn loeizwaar en erg lomp...
Morgen gaat de rest eruit en word meteen alles afgevoerd.
Daarna het fundament even schoonvegen van gevallen blad en overige drap en modder. Wellicht komt er zaterdag of zondag iemand bekijken wat er precies nodig is aan betonblokken, cement en bewapening en kunnen we afspreken wanneer de muur opgemetseld zal worden.
Ik ben gister nog bij van cranenbroek geweest en heb daar voor heel weinig geld heel veel nieuwe donkergrijze grote en kleine potten gekocht.
Als de tuin volledig klaar is zal ik mijn man verassen met deze nieuwe potten.
Nu hebben ze alle kleuren en vormen en maten. Door de oude potten te vervangen krijgt de tuin dadelijk een vele rustigere sfeer......
Er worden waarschijnlijk ook nog open plekken of grote lage bakken gemetseld waar dadelijk nog plek is om wat in de volle grond te kunnen zetten.
Ik heb 1 grote pot van 58cm, 5 potten van 48 cm en 13 potten van 29cm klaar staan.
Al de kleinere potplanten komen in de vele grotere 29 cm potten en al de grote potten krijgen ook een maatje groter en 1 grote palm komt in de grote 58cm pot.

ik hou jullie op de hoogte