Als je op het middenpad blijft wordt je inderdaad niet vies maar dan zie je niet echt veel van de planten, het mooie is om er tussen te lopen dan krijg je het gevoel dat je niet meer in Nederland bent.
Uhm, vraagje: Hoe laat worden we eigenlijk verwacht Ro?
Ow en voor de geinteresseerden (laat dat even vooraf weten s.v.p.) kan ik een klein beetje sporen meenemen van Todea barbara. Mijn moederplant heeft nu sporen en deze moeten vers, dus dezelfde dag nog, gezaaid worden. Dus als je interesse hebt zou ik gewoon al een bakje gesteriliseerd klaar hebben stan en als het kan diezelfde avond, of de volgende dag meteen zaaien. Ik neem ze mee op bestelling, mits ik er voldoende af kan krijgen dan.
Hallo, het lange wachten zal dan eindelijk beloond worden! Zullen we wel met enige teleurstelling naar huis gaan! Want zo mooi als ze daar staan zullen we ze thuis maar voor korte periode kunnen aanschouwen! Maar we komen met goede moed, en ben ook zeer benieuwd naar eventuele soorten die ik niet ken, en soorten die ik nog niet zo groot gezien heb! Kort om ik heb er zin in! Tot Zaterdag. Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Iedereen klaar voor morgen?? ik wel . Als de deur van de kas opengaat zullen er veel gezichten deze uitdrukking krijgen en daarna een beetje verbaasd rondlopen, heel herkenbaar want dat had ik ook .