Beste Jim,
Ik merk op dat u waarschijnlijk nog een jonge liefhebber bent (in ouderdom). Niet iedereen is een computerfreak en zit alle dagen voor uuuren voor zijn computer. Ik hoop dat u zich niet beledigd voelt, het is mijn bedoeling zeker NIET. Ik ben 62 jaar jong en reeds geruime jaren canna-liefhebber. Ik volg niet alle foto-gallerijen. Ik ken Floralux zeker en vast, doch deze zijn voor mij zeker niet HET LICHT.
De canna-variëteiten waar ik op zoek ben zijn zeker NIET zo maar te vinden doch bij echte liefhebbers. Mijn vraag aan u : heeft u reeds bij bvb Floralux Chouchou, Koningin Charlotte en Pink Sunburst zien te koop staan ? Ik vraag nie veel : één rhizoom of enkele raszuivere zaden is mij genoeg, doch op het forum NIKS, NADA, NIEMENDAL die daar een oplossing voor heeft. Toch zijn ze er !
Sorry dat velen zich geschokt zullen voelen maar de meest aangebodenen zijn de meest verspreiden, iets wat iedereen heeft ! Ik heb ook tal van dezen vb Wyoming, Stuttgart, Rosemond Cole, ... Ze zijn gewoon prachtig, ik zeg dar niks over. Het is persé doch ieder zijn keuze.
Mvg, Erwin