door joop smit op 12 jan 2010 01:37
Hallo Lieve mensen
het is hart verwarmend al jullie berichtjes . Ook zijn er div mensen die mij ook wat niuw kweek goed aan geboden hebben en daar ben ik dus ook erg blij mee . Maar , helaas kan ik zo als jullie kunnen begrijpen de plantjes en zaailingen nergens kwijt .
Ik zal eerst als het weer het toe laat puin moeten ruimen en tot nu toe heb ik alleen het plasix en glas wat bij elkaar kunnen uit sorteren om te moeten kunnen afvoeren
Ook ligt er een hoop vies potgrond op de vloe vermengt met petrolium dat miljeu vriendelijk geruimt moet worden maar nu nog steets hard bevroren is om dat de brandweer toen niet zuinig is geweest met water.
Daarna zal ik uit alle sponigen de restjes g;as moete uit peuteren en de boel roet vrij moeten maken . Dus jullie begrijpen wel dat er nog veel werk in zit voor dat ik de kas weer geheel heb opgebouwd.
Bij mij thuis staat de venterbank al vol met de kamer planten dus gebruik van de venster bank is niet van toepassing. Toch wil ik met het voorjaar begin zomer verwacht ik een op roep doen . Wat ik vooral mis nu zijn mijn eigen gekweekte trasecarpus palmen ,4 jonge Albitcia,s 2 mooie jonge paarse hemerocallis.en een kuip met brugmania kleur zalm dubbel bloemig met bont blad en nog meer kuip planten waaronder benaan soorten .orgidee,n waaronder een Vanda .
Dit zijn dan ook de planten die ik weer zo snel mogenlijk weer wil kweken .
Dus al met al het is noal wat .Maar het eerst dus Opruimen schoon maken niuwe glas en verwarming . groetjes Joop smit