Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 30 sep 2014 19:25

Ik heb zeer zeker al ruimte gebrek Richard, goed gezien. Dingen worden groot, maar vind het niet erg ;)

Lol, ja ik weet het mannen, het zwembad steekt jullie ogen uit :tong: Ik zal het volgend jaar groen verven :mrgreen: De vijver die in de plaats moet komen is ook niet zomaar op 1 2 3 gelegd dus voorlopig nog even dat zwembad. Het gaat in ieder geval zeker weg inderdaad ;)

Bedankt voor al jullie leuke reacties ! :thai:

Tijd voor de volgende beloofde update. Afgelopen zaterdag was men moeder hier nog eens op bezoek. Ze werd natuurlijk weer men slachtoffer om even als foto model te spelen :happy_thai: Foto's van hoe alles er nu bij staat... (foto's klikbaar)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor JmC4c op 30 sep 2014 20:22

Vandaag heb ik je wakker gehouden, terwijl ik je droomwereld binnen heb gestapt :lol:
Ja, ik moet me even knijpen, het was realiteit :P
Wauw, Geweldig en sprakeloos genoten na en tijdens mijn bezoek :thumb_up: :o 8-)
Ik herinner me nog 2 jaar geleden al die gedachten, maar nu zie ik watje tuin na zo'n korte tijd geworden is.... :thai: voor je gastvrijheid, en ik zie je wel nog eens :D

Groetjes,
J-M
JmC4c
Bedrijven

502 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 30 sep 2014 20:57

Je moeder staat er mooi bijtussen die geweldige planten.

Laat je niet van de wijs brengen Dimi, het zwembadje is iets om van te genieten. Laat de rest maar zagen :)

Wel kan je eventueel het aankleden met een bamboemat errond :mrgreen: deze kan je in de winter nog gebruiken als winterbescherming. LOL
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 30 sep 2014 22:43

Jeetje Dimi, je hebt goed je best gedaan, wat een groei!
Lijkt op wel centreparcs met het zwembad en de sauna, mis nog wat dames in bikini :)
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor ick op 01 okt 2014 10:28

Wauw! :shock: Genieten, hoor om je tuin zo te zien!
Wat een mega-groei! Ik heb 'm vanaf het begin 'meegemaakt' met de foto's en het is echt in een paar jaar een prachtige exotische explosie geworden...

groet, rick
ick

71 bedankjes

Berichtdoor erna op 01 okt 2014 11:58

Niet te geloven hoe alles veranderd is de laatste jaren ! :thumb_up:

Je kan zien dat de planten goed verzorgd worden.

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor Exotic Life op 02 okt 2014 07:01

Ik sluit me aan bij de vorige mensen. Zijn er al bloemknoppen te signaleren in je Phoenix?

Mijn Parajubaea staat nog altijd in pot, maar door jouw foto's kriebelt het ieder jaar meer om deze uit te planten.
Exotic Life

57 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 02 okt 2014 07:14

Leuk berichtje J-M, thanks :thai: Ik vond het ook heel fijn om nog eens met een gelijk gestemde ziel over plantjes te kunnen kletsen. ;) Weet je de namen nog van de zaailingen :tong: Die in pot is de Manipur en die meerdere uit de tray's zijn de 'echte' takil (kalamuni) Meteen labelen en met klevertjes :mrgreen:

Thx voor de tip Peter, is misschien een ideetje die bamboe-mat :thumb_up:

Leuke vergelijking Sylvan, die had ik nog niet gehoord Centerparks :D Ja die bikini girls mis ik ook wel ja, waar zijn de palmvriendinnen ? (a)

Dank je Erna :thai: Heel fijn om een compliment van jullie te krijgen :thumb_up:

Thanks voor je reactie Rick. Leuk dat je het nog herinnert van in het begin. Het is inderdaad een serieuze verandering geworden in een paar jaar tijd. Even voor en na foto's naast elkaar zetten.

2008
Afbeelding
2014
Afbeelding

Afbeelding

Hey Robbin, fijn je hier nog eens te zien en dank je :thumb_up: Ik kijk er geregeld naar uit maar voorlopig laat de Phoenix nog geen bloemknoppen zien. Hij is nu het formaat zoals jouwe was toen ik een paar jaar geleden bij jouw was dus bloei zal nu wel niet lang meer duren, hopelijk volgend jaar. Kun jij steeds de knoppen al zien zitten in het najaar bij jouwe dan ? De Parajubaea is echt geweldig en ben ik heel fier op. Doet het heel goed en is dit jaar flink gegroeid, stam begint ook goed dik te worden. Hij word dan ook verwend hier tijdens de winter en krijgt samen met de Washi niet veel vorst, soms eens -5 als minima maar meestal net onder het vriespunt en steeds ook droog en beschut natuurlijk. Wanneer ben je terug in Nederland, ik kijk uit om jouw Phoenix en Washi nog eens te bewonderen. :thumb_up:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor Dennis_S op 02 okt 2014 07:20

Waanzinnig mooi nogmaals om te zien wat je in 5/6 jaar kunt bereiken! Je brengt de term 'groene vingers 'helemaal tot leven!
Dennis_S

348 bedankjes

Berichtdoor dest_planten op 02 okt 2014 09:22

Hoi,

Ik zie niet veel verandering........ in de tuin van de buren :lol: :lol: :lol:

Mooi gedaan jouw tuin !! :thumb_up: Alles staat lekker vol en mooi .

Groeten,

Stefan
dest_planten

50 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Foto album en video