Leuk berichtje J-M, thanks

Ik vond het ook heel fijn om nog eens met een gelijk gestemde ziel over plantjes te kunnen kletsen.

Weet je de namen nog van de zaailingen

Die in pot is de Manipur en die meerdere uit de tray's zijn de 'echte' takil (kalamuni) Meteen labelen en met klevertjes
Thx voor de tip Peter, is misschien een ideetje die bamboe-mat
Leuke vergelijking Sylvan, die had ik nog niet gehoord Centerparks

Ja die bikini girls mis ik ook wel ja, waar zijn de palmvriendinnen ?
Dank je Erna

Heel fijn om een compliment van jullie te krijgen
Thanks voor je reactie Rick. Leuk dat je het nog herinnert van in het begin. Het is inderdaad een serieuze verandering geworden in een paar jaar tijd. Even voor en na foto's naast elkaar zetten.
2008
2014

Hey Robbin, fijn je hier nog eens te zien en dank je

Ik kijk er geregeld naar uit maar voorlopig laat de Phoenix nog geen bloemknoppen zien. Hij is nu het formaat zoals jouwe was toen ik een paar jaar geleden bij jouw was dus bloei zal nu wel niet lang meer duren, hopelijk volgend jaar. Kun jij steeds de knoppen al zien zitten in het najaar bij jouwe dan ? De Parajubaea is echt geweldig en ben ik heel fier op. Doet het heel goed en is dit jaar flink gegroeid, stam begint ook goed dik te worden. Hij word dan ook verwend hier tijdens de winter en krijgt samen met de Washi niet veel vorst, soms eens -5 als minima maar meestal net onder het vriespunt en steeds ook droog en beschut natuurlijk. Wanneer ben je terug in Nederland, ik kijk uit om jouw Phoenix en Washi nog eens te bewonderen.