Yep herkenbaar hiero Carlo, ik schrok van de witte daken toen ik opstond, gelukkig leek dit erger dan het was..(ik ben nog niet klaar met mijn bouwwerkjes..) Gr. Jozef
Ondanks een beetje vorst deze nacht staat de basjoo er nog steeds goed bij,geen schade aan het blad. Hoop dat het zo blijft anders kan ik de planten alsnog gaan uitspitten want inpakken doen we niet aan.
Ik las zojuist DIT nieuwsbericht over de veranderende weersomstandigheden binnen nederland (en de rest van de wereld) mede door verandering van het klimaat (medemogelijk gemaakt door het zogenaamde broeikas effect).
ik wilde het jullie niet onthouden. Lees er lustig op los
Ik had er ook al een keer over geschreven, maar hier op het forum geloven ze je niet, Lamp.
Dat komt omdat dit een katholiek forum is en de Heilige Thomas, die ook niet wilde geloven dat Onze Heiland waarlijk was herrezen, was namelijk ook katholiek.
Die had het grootseminarie Rolduc doorlopen voordat hij ongelovig werd. Daar leren ze je aan alles te twijfelen.
Ha GHP mooie reactie gniffel..kan je een linkje plaatsen naar je eerdere bericht, ik wil dit wel lezen, al heet ik geen Thomas, gelukkig is mijn naam wat minder katholiek Gr. JOZEF
Dat het klimaat veranderd hoef je niet te geloven, dat is iets wat je simpelweg adhv de metingen kunt vast stellen. Het zijn eerder de theorieën van die milieu lobby, waarin ik niet geloof.
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
Klopt, daar geloof ik ook niet zo in. Moet alleen al lachen bij de term "broeikas effect". Dan geloof ik eerder aan een klimaatsverandering die daarna weer een ijstijd veroorzaakt. Zo gaat dat nou eenmaal hier. We hebben niet voor niets om de +/- 100.000 jaar een ijstijd. Onderzoek wijst uit dat dat altijd vooraf gegaan wordt door een globale stijging van de temperatuur.
Want zeg nou zelf, Die mamoeten zijn uitgestorven aan klimaats verandering (broeikas effect praktijken). Maar ik zie die mamoeten toch echt niet rond rijden in patser BMW's laat staan vrachtwagen combinaties.. Nee, voor mij is dat broeikas effect toch echt een lobby om de economie weer aan te slingeren/ geld op te halen.
Ik heb hier laatst trouwens een boeiende documentaire over gezien. Zal eens kijken of die online terug te vinden is.