@Robbin, Het beschermen is ook hetgene wat mij steeds tegenhoud om nog meer gevoelig spul in de grond te stoppen. Ik probeer het nog een beetje op te lossen door het met tegenzin wat (dichter) bij elkaar te plaatsen zodat ik het kan combineren in 1 hok. Zo is ook de Parajubaea daar bij mijn Washi geraakt. Echter merk ik nu al dat alles echt veeeel te dicht op elkaar staat naar mijn zin

Maar toch blijft gevoelig spul hier staan op zijn plek tot de dood ons scheid. Een Trachy of Chamaerops zou ik nog durven verplaatsen, en ook die met tegen zin hoor. Ik zou eerder een muurtje willen verplaatsen dan een palm in volle grond
@Stef, 
ja daarom dat ik het zei in jouw topic
"ik zou er wat van maken" 
Men tuin is inderdaad veel te klein voor wat ik eigenlijk allemaal zou willen maar ik denk dat dat bij velen het geval zal zijn. Ik mag niet klagen over de grootte van men tuin. Misschien wel een geluk dat die niet nog groter is, ik heb nu al mijn handen vol met bouwen, slepen, graven enz... op dit moment. Mocht ik zoveel grond hebben als jij in Hongarije dan kwam het vast niet goed met mij