Hoi palmvrienden, vandaag zou ik beginnen met de voorbereidingen, ladder plaatsen katrol ophangen en morgen met mijn vertrouwde hulp aan de klus beginnen, maar eenmaal boven op de driedelige ladder aangekomen en deze goed vastgebonden te hebben heb ik de situatie van dichtbij bekeken en begon het me een beetje te draaien in mijn hoofd, ik moest dan nog zeker 3 meter klimmem in takken die stijl omhoog groeien van de stam dus daar blijf je in vastklemmen, eerlijk gezegd dacht ik dit gaan we niet doen want er zijn maar liefs 5 van die stamtoppen, ik denk een verstandig besluit, de boom is te hoog! ik heb te lang gewacht

Mijn buurman vond het al knap dat ik er aan wilde beginnen maar vind het toch ook fijn dat die blijft staan heb alle slechte takken voor zover dat ging eruit gehaald.
Daar ik nu wat beter contact met de buur heb heb ik het maar meteen ter sprake gebracht of het mogelijk is en hij daar voor open staat als het echt moet een hoogwerker op zijn plein voor die loods te zetten dan kom je mooi bij de boom en kan die alsnog gerooid worden als het zou moeten, en dat is bespreekbaar.
Ben wel gelijk begonnen met te snoeien wat ik wel aankon de robinia ligt al plat
En wat een opluchting dat die esdoorn niet hoeft, heb de laatste nachten al zeer slecht geslapen, het zat kennelijk hoog
Groetjes Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC