Aanwinsten met absurde prijzen.

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Re: Aanwinsten met absurde prijzen.

Berichtdoor PalmPat op 20 feb 2015 15:49

Kelvin Cooke schreef:Vandaag met het gezin even een rondje tuincentrum gedaan en daar stonden planten te koop tegen spotprijzen.

En is het een geheim welk tuincentrum (of keten) deze planten voor die prijs verkoopt? :( :mrgreen:
Misschien dat het ook leuk is voor andere forummers om ff binnen te wippen ;)
Vr. groet, Patrick
PalmPat

38 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 21 feb 2015 00:35

Mocht iemand naar dit tuincentrum gaan, neem dan die zamia mee :)
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor batdah op 21 feb 2015 01:41

Dat zelfde formaat Trachy hier bij Hornbach voor 5,00 meegenomen maar ik zie er is altijd baas boven baas...

En Intratuin Breda is idd altijd te duur, zonde om daar vanuit Geertruidenberg naar toe te gaan.
Groeten vanuit centraal Portugal waar het leven en het klimaat nog goed is
batdah

149 bedankjes

Berichtdoor Kelvin Cooke op 21 feb 2015 01:42

Sorry jongens, was even een dagje bezig! Het gaat om tuincentrum De Oosteinde. Ik weet niet of elk filiaal het zelfde assortiment heeft maar het kan inderdaad de moeite waard zijn om even een kijkje te nemen want ze zijn wel overal bezig met voorjaars uitverkoop!
Kelvin Cooke

10 bedankjes

Berichtdoor Kelvin Cooke op 21 feb 2015 10:00

batdah schreef:Dat zelfde formaat Trachy hier bij Hornbach voor 5,00 meegenomen maar ik zie er is altijd baas boven baas...

En Intratuin Breda is idd altijd te duur, zonde om daar vanuit Geertruidenberg naar toe te gaan.

Ah ik zie dit bericht nu pas haha, 5 euro is inderdaad ook al een mooie prijs. Ik zie ze normaal staan voor prijzen tussen de 10 en 20 euro en soms nog wat hoger, maar dit zijn toch wel de richtlijnen dus 5 is ook zeer zeker een mooie aankoop. :thumb_up:
Kelvin Cooke

10 bedankjes

Berichtdoor draco op 21 feb 2015 12:08

Kelvin Cooke schreef:Sorry jongens, was even een dagje bezig! Het gaat om tuincentrum De Oosteinde. Ik weet niet of elk filiaal het zelfde assortiment heeft maar het kan inderdaad de moeite waard zijn om even een kijkje te nemen want ze zijn wel overal bezig met voorjaars uitverkoop!

De Oosteinde heeft ook een vestiging hier in de buurt, die hebben soms stuntaanbiedingen. Ze kopen volgens mij rechtstreeks op de veiling en daar zit er weleens iets leuks bij. Vermoedelijk is er voor de filialen geen afnameplicht zoals dat bij aaneengesloten ketens vaak het geval is.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

708 bedankjes

Berichtdoor Gouden HandPalm op 21 feb 2015 13:46

Vaak zijn dit restpartijen of partijen uit een failliete boedel die snel wegmoeten. Als je een beetje grote neus hebt kun je er wel een handeltje van maken.

Op marktplaats staat al een tijdje deze:

http://link.marktplaats.nl/m901366664

Het is bijna voor de weggeef. Iemand die € 100 neertelt voor een Trachy heeft niet eerst rondgekeken.
Gouden HandPalm

88 bedankjes

Berichtdoor Sharon-vds op 21 feb 2015 14:27

Dat is ook zeker een koopje :!: Helaas te ver weg voor mij, anders had ik ze opgekocht en voor veel meer aan de buren verkocht :lol: Die zitten elke keer vol bewondering te kijken naar mijn planten.
Sharon-vds

18 bedankjes

Berichtdoor Kelvin Cooke op 21 feb 2015 16:42

Sharon-vds schreef:Dat is ook zeker een koopje :!: Helaas te ver weg voor mij, anders had ik ze opgekocht en voor veel meer aan de buren verkocht :lol: Die zitten elke keer vol bewondering te kijken naar mijn planten.

Bekend verhaal ;)
Kelvin Cooke

10 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel