Plantenbeurs Hombeek 25 april

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Plantenbeurs Hombeek 25 april

Berichtdoor KevinC op 19 apr 2010 17:31

Het is zeker nu. Wintertuin heeft er ook een stand en ik zal zondag gaan helpen. :)
Grts
Groetjes,
Kevin
KevinC

60 bedankjes

Berichtdoor KevinC op 24 apr 2010 20:53

Wie van het forum gaat er nu eigenlijk allemaal naar Hombeek morgen?

Groetjes
Kevin
Groetjes,
Kevin
KevinC

60 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 25 apr 2010 15:31

Ik ben net terug :D Ik heb een goed uurtje rond gelopen en natuurlijk langs de mooie stand van Wintertuin met Kevin gelopen. Verder heb ik Bart ook gezien van Tropical Garden. Daar stonden ook wel mooie planten, en heb ik een flesje palmbooster gekocht :)

Was wel een mooie en indrukwekkende beurs. Alleen wat weinig parkeeraangelegenheid in de buurt ...

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Pater-ik op 25 apr 2010 16:13

Hallo,
In de voormiddag ook langs geweest en weer iets kunnen schrappen van mijn lijstje een Eucalyptus glaucescens die ik via Koala heb gekocht. Verder nog een strelitzia gekocht bij de broer van Bart, Tropical Garden en nog een Venus vliegenval bij Marc. Kevin en Guus gezien en als ik mij niet vergis ben ik Bart tegen gekomen en passant maar ken hem niet persoonlijk.
Verder is dit een beurs die zeker de moeite waard is om te bezoeken. Bij mijn weten ook een van de grootste.
Grtjs
Patrick
Pater-ik

23 bedankjes

Berichtdoor Sara op 25 apr 2010 20:59

Hoi allemaal,

Wij zijn ook van de partij geweest! Het was zeker en vast de moeite waart, we hebben een fikske wandeling achter de rug vandaag :)
Vele mooie dingen gezien, enkele dingen gekocht waaronder een vijgencactus om in ons nieuwe schildpaddenverblijf te planten. Ook hebben we een acer bij de wintertuin gekocht en een takil bij tropical garden.
Wat ik eigenlijk een beetje spijtig vondt is de 3 euro inkom per persoon maar ja je kreeg dan wel dat gratis plantje, weet toevallig iemand de naam van het krullende gras of rietsoortje dat je kreeg?
Sara

0 bedankjes

Berichtdoor Tropical Bart op 25 apr 2010 21:04

Bedankt aan alle palmvrienden die een aankoop hebben gedaan aan onze stand op de beurs en ook aan de kijklustigen. :thai:

Waren van de partij: KevinC , Christophe , Pater ik , Erna's broer (planten afhalen) , Jaak , Sara ...
mogelijk nog enkele andere hoor.

Bart
SUPPPPPEEEERRRRR !!!!
Tropical Bart

7 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 25 apr 2010 21:09

Wat ik eigenlijk een beetje spijtig vondt is de 3 euro inkom per persoon maar ja je kreeg dan wel dat gratis plantje, weet toevallig iemand de naam van het krullende gras of rietsoortje dat je kreeg?

Ik heb geen gratis plantje gekregen :(
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Tropical Bart op 25 apr 2010 21:09

Pater-ik schreef:Hallo,
In de voormiddag ook langs geweest en weer iets kunnen schrappen van mijn lijstje een Eucalyptus glaucescens die ik via Koala heb gekocht. Verder nog een strelitzia gekocht bij de broer van Bart, Tropical Garden en nog een Venus vliegenval bij Marc. Kevin en Guus gezien en als ik mij niet vergis ben ik Bart tegen gekomen en passant maar ken hem niet persoonlijk.
Verder is dit een beurs die zeker de moeite waard is om te bezoeken. Bij mijn weten ook een van de grootste.
Grtjs
Patrick

Ja , ik heb een paar keer de ronde gedaan.
Maar mijn broer zij dat Pater-ik geweest was.
Ik heb je zien lopen met de Strelitzia , bedankt nog ;)
Bart
SUPPPPPEEEERRRRR !!!!
Tropical Bart

7 bedankjes

Berichtdoor Tropical Bart op 25 apr 2010 21:10

Christophe schreef:

Ik heb geen gratis plantje gekregen :(

Ik ook niet :( .
We waren wel al op de beurs om 6.30 uur :?
SUPPPPPEEEERRRRR !!!!
Tropical Bart

7 bedankjes

Berichtdoor KevinC op 25 apr 2010 21:41

Ik heb ook geen gratis plantje gekregen. :( Maar ik was ook al heel vroeg op de beurs.

Bart was er voor mij, maar ik had hem eerst van ver niet herkend... Pas toen hij hallo kwam zeggen wist ik dat het Bart was. :lol:

Ik vond het een leuke dag, veel mooie planten gezien en wat forumleden tegengekomen. :)

Bart, nogmaals bedankt voor de 2 Dracunculus vulgaris planten, ze zien er echt super uit.
Heb er eentje in de volle grond geplant bij mijn Dracunculus die ik al had en de andere die ik bij jou heb gekocht heb ik in een grotere pot in de serre gezet zodat hij snel gaat bloemen. :)

Heb ook nog een Sarracenia (vleesetende plant) van ongeveer 60cm hoog gekocht en een grote, tropische vederpalm waar de verkoper de naam niet van wist maar waarschijnlijk is het een Dypsis.

Dypsis??? :
Afbeelding

Dracunculus vulgaris (van Bart):
Afbeelding

Sarracenia (Heb hem ondertussen al in het moerasgedeelte van de vijver geplant. ^^)
Afbeelding

Afbeelding

En ik had me voorgenomen om niets te kopen... :roll:
Groetjes,
Kevin
KevinC

60 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips