voor de luiere scrollers onder ons heb ik de foto's hieronder ook nog maar een keer neergezet.
22-04-2015
nieuwe foto's geschoten. Zoals je op de foto's kan zien heb ik flink mijn best gedaan er een tropisch geheel van te maken. Ook is er een hoop gebeurd wat betreft opschonen van de tuin. Zoals gezegd, er was alleen maar grind in de tuin toen ik het huis kocht. Het is de bedoeling dat we het braakliggende stuk naast het schuurtje omtoveren tot grasveld. Ook komt er nog een schutting rondom de tuin. Het gras wordt dit jaar nog aangelegd (zoden), de schutting komt er deels dit jaar (alleen achter in de tuin).

Zoals gezegd, een schuurtje geplaatst, het is wel een tijdelijk schuurtje deze wordt over 2/3 jaar vervangen door een blokhut.

Foto van de border, musa basjoo, phoenix canariensis, Phoenix roebeleni, en een cycas

Foto van de border, Hier is ten opzichte van vorig jaar het meest veranderd. er is voor een hoop geld aan nieuwe planten ingekomen. waaronder: Trachycarpus fortunei, Cordyline australis en enkele varens

Foto van de border (huiskant) zoals je ziet staat de cordyline wat opgepropt tussen de twee trachy's. echter staat de cordyline nog met pot in de grond, en deze wil ik wss nog verplaatsen

Vooraan in de border staat een bijna wit gekleurde canna indica (geel) dit komt omdat de knollen in de kruipruimte al uit begonnen te lopen (zonder licht)

Onze tuin van uit het slaapkamer raam gezien, let ook op de hinderlijk in de weg staande parasolpaal

Ander perspectief.
Ik zal volgende week ook wel wat foto's plaatsen, want op het moment staan alle lente bloemen in de tuin op uitlopen wat een super mooi gezicht is.