bestelling bij Floribunda

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: bestelling bij Floribunda

Berichtdoor Kajsa12 op 03 jul 2015 15:23

Die zaterdag kan ik ook van de partij zijn.
Wel zal ik dan ook een verjaardagsbezoekje moeten verplaatsen, maar dat zal ma geen probleem vinden.(denk ik :mrgreen: )
Groeten Henri
Kajsa12

13 bedankjes

Berichtdoor Kai op 07 jul 2015 19:52

Beste (geduldige) Floribunda bestellers,

Ik had 1 juli de 840 USD overgemaakt via paypal naar Jeff en hoorde daarna niets meer. Ik heb daarom vandaag om bevestiging gevraagd of het geld al was aangekomen. Tot mijn opluchting kreeg ik vrijwel direct onderstaande respons:

Kai..we have received your payment and scheduled for treatment on thursday and shipment and Phyto Friday..We have a problem as we have a big Tropical depression or possible hurricane 48hrs away..We do not want this to disrupt any process and may cancel until next week..This could affect mail service and just safety on our island..I will know more tomorrow..Jeff

De betaling is dus ontvangen, toch wel spannend met zo'n groot bedrag vind ik.
De planning is nog steeds dat de planten op vrijdag 10 juli verstuurd worden. Echter is het mogelijk dat een storm roet in het eten gooit. In dat geval moeten we nog een weekje langer geduldig zijn. Morgen krijg ik daar waarschijnlijk meer duidelijkheid over.

Snel meer!

Groeten,

Kai
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor Esther op 07 jul 2015 19:54

Het is wel een heel avontuur zo'n bestelling. Wel fijn dat je iedereen zo op de hoogte houdt :thumb_up:
Esther

93 bedankjes

Berichtdoor Kai op 07 jul 2015 20:15

Esther schreef:Het is wel een heel avontuur zo'n bestelling. Wel fijn dat je iedereen zo op de hoogte houdt :thumb_up:

Tsja, bij RPS toets je je creditcardnummer in en klik je op ok en klaar... dit is toch nét even ietsje anders. Maar we komen er wel!
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor alloo op 07 jul 2015 20:33

Esther schreef:Het is wel een heel avontuur zo'n bestelling. Wel fijn dat je iedereen zo op de hoogte houdt :thumb_up:

Er zijn ook risico's aan verbonden,op het cemunnos forum zijn een paar jaar geleden heel wat leden opgelicht ,en dat was voor een hele som geloof ik ,het zijn natuurlijk allemaal geen bedriegers op internet.

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor Kai op 07 jul 2015 20:53

[/quote]
Er zijn ook risico's aan verbonden,op het cemunnos forum zijn een paar jaar geleden heel wat leden opgelicht ,en dat was voor een hele som geloof ik ,het zijn natuurlijk allemaal geen bedriegers op internet.

groetjes Fons[/quote]

Nou ja, ik geloof voor geen seconde dat Floribunda ooit iemand heeft bedrogen. Dit bedrijf gaat al een lange tijd mee en heeft in de palmwereld een hele grote (al dan niet de grootste) naam hoog te houden.
Daar heb ik me geen moment zorgen over gemaakt.
Als je dit soort grote bestellingen doet, is het natuurlijk wel verstandig om eerst wat vooronderzoek te doen.
Kai

17 bedankjes

Berichtdoor alloo op 07 jul 2015 21:13

Kai schreef:

groetjes Fons[/quote]

Nou ja, ik geloof voor geen seconde dat Floribunda ooit iemand heeft bedrogen. Dit bedrijf gaat al een lange tijd mee en heeft in de palmwereld een hele grote (al dan niet de grootste) naam hoog te houden.
Daar heb ik me geen moment zorgen over gemaakt.
Als je dit soort grote bestellingen doet, is het natuurlijk wel verstandig om eerst wat vooronderzoek te doen.[/quote]
Ik maak mij zeker geen zorgen Kai,heb het volste vertrouwen.
groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 07 jul 2015 22:26

Kai, heel simpel ;) duurt het te lang, dan halen we ze gewoon op 8-)
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor Rob op 08 jul 2015 00:11

Lijkt me wel een mooi event Sylvan...vergeet je geheid nooit meer.
Een 'rondje' door jeff zijn tuin kost je een paar dagen!

Een weekje erbij zou voor mij overigens goed uitkomen... :thumb_up:

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1136 bedankjes

Berichtdoor Kai op 08 jul 2015 11:58

s.janssen schreef:Kai, heel simpel ;) duurt het te lang, dan halen we ze gewoon op 8-)

Ik was al vluchten aan het boeken, deze zullen eveneens betaald worden adhv je individuele % van de totale bestell... oh wacht, das niet slim!
Neeeeh...laat toch maar, mijn % is veel te hoog.

...Ik kan natuurlijk alleen naar Hawaii gaan om de planten op te halen en dan betalen jullie allemaal je % mee aan vlucht, dan beloof ik dat ik het pakket de hele terugvlucht lang stevig vast zal houden en onder geen beding los zal laten. Ik weet het, het is een groot offer voor me om te brengen maar een betere koerier kan je je toch niet wensen? :lol:
Kai

17 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties