Nog geen nachtvorst / grondvorst gehad tot op dit moment. Eergisternacht was het 4°C en deze nacht zelfs 6°C. Nog geen paniek in Kortenberg alhoewel ik alle (42) citrussen had afgedekt, je moet het lot ook niet tarten De citrussen moeten wel dit WE naar de kas aangezien ze vol vruchten én bloemen staan en ik gedurende de winter toch graag af en toe een sinaasappel / pomelo of pompelmoes eet Dus eerste werk op zaterdag is isolatie aanbrengen in de kas en dan de citruskaravaan in gang zetten.
Alvast t.e.m. 5 november nog geen winterweer in zicht De t° blijven 's nachts op minimum 6°C hangen en overdag tussen de 14 en de 18°C! Neerslag zit er ook niet in dus dit is echt ideaal weer om de planten te laten drogen vooraleer de beschermingen er overheen gaan.
Morgen geeft men een drupje water op her en der, maar het is inderdaad prachtig weer om eens een dagje in de tuin te knutselen, en langzaamaan een beetje op te ruimen.
Hoi hier zowaar een zomerdag! Had vanmorgen mijn jas nog aan met de hond uit te laten maar die moest snel uit! Het kwik liep op tot 22.6ºC morgen een dipje daarna weer richting 20ºC in Z. Limburg tot +-10 November rustig weer, wel wat lagere temperaturen dat mag wel voor November, en ja 2 weken geleden +3ºC en sneeuw op de Vaalserberg dat was schrikken
Groet Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Wat een dichte mist hadden we vandaag in het noorden BAH BAH BAH
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017. https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ