Ik ben er weer!!!
Maar het ging niet zonder slag of stoot......
Toen ik, keurig op tijd, op de operatietafel lag kreeg ik mijn ruggenprik. Dit ging volgens mij niet helemaal als gepland.
De prik deed ongelooflijk zeer, terwijl dit nagenoeg pijnloos zou moeten zijn.
Volgens mijn vriendin kon ze aan het uitwisseling van de blikken tussen anesthesioloog en de Chirurg zien dat het idd niet vlekkeloos ging.
Uiteindelijk op de operatie tafel. Wat een raar gevoel, om alleen onder je navel verdoofd te zijn. Vooral toen mijn been omhoog kwam om hem na de operatie in te zwachtelen. Mijn hersenen dachten dat de benen nog gewoon recht lagen...
Uiteindelijk bleek mijn meniscus ok en was een kruisband beschadigd. Ook kon je duidelijk zien dat er een ontsteking zat. Ze hebben een monster genomen en die wordt onderzocht. Erg leuk om je knie zo van binnen te zien!
Op de recovery duurde het allemaal langer dan gepland. De verdoving werkte een stuk langer dan gepland waardoor ik dus ook niet kon plassen... Uiteindelijk een katheter..... (was nog verdoofd.. dus geheel pijnloos) Bleek ik ipv de normale 800 ml blaas inhoud.. 1300 te hebben..oeps...
Maargoed, Behalve de langere verdoving, zakte mijn hartslag af en toe ook onder de 30... hierdoor moest ik daar ook langer blijven... Bleek 1 van de plakkers niet goed te zitten.. loos alarm dus gelukkig.
na de operatie zou ik ongeveer een uur op de recovery moeten en een eer op de kamer. Dit werdt dus 2 en half uur recovery en 2 uur kamer.....
Maar alles is nu ok. Over 2 weken fysiotherapy en dan zien we weer verder...
Jullie hebben dus nog wel even last van mij....
Groeten Edward