Ik zou Imgur.com gebruiken, die genereert ook BB code voor op het forum. Dit zijn links naar je privé dropbox, deze kunnen wij niet bekijken. Werkt nu dus ook niet.
Wat een geweldige plek daar in Den Bosch. de tuin Eindhoven was al geweldig, maar dit.. Ik hoop dat je in de toekomst meer foto's gaat plaatsen. Ook een mooie rapportage van de verhuizing van je palmen. Gr. Jozef
Dat gaat geweldig worden als ik je foto's zie van je vorige tuin! Dit blijf ik volgen!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Ziet er alvast prachtig uit en een mooie plaats om te wonen. Zijn het enkel je fortuneis die je hebt meegenomen of heb je nog andere planten van de oude tuin meegenomen?
Dank voor de complimenten. Alle andere 'exoten' zijn ook meegegaan omdat ze in pot stonden. Alleen de vijg is achtergebleven , en daar heb ik best spijt van. Een Griek kocht mijn oude huis en de vijg deed hem aan thuis denken dus daarom mocht ie deze hebben.
De fortunei's staan voor het huis, links en rechts van het pad naar de voordeur.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832