| 157 bedankjes |
| 127 bedankjes |
| 24 bedankjes |
luc schreef:Idem hier.
Heb jij ook scheuren of barsten in de stam van jouw acacia, Michael
| 157 bedankjes |
| 17 bedankjes |
Hitch schreef:luc schreef:Idem hier.
Heb jij ook scheuren of barsten in de stam van jouw acacia, Michael
Nee, dat heb ik niet. Enkel alle loof dat dood is dus ik vermoed dat de boom ook wel dood zal zijn. Ik verwacht geen herstel.
| 127 bedankjes |
| 95 bedankjes |
| 1038 bedankjes |

| 1149 bedankjes |
| 157 bedankjes |
Keer terug naar Winterbescherming
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten