![]() | 604 bedankjes |
![]() | 137 bedankjes |
![]() | 1028 bedankjes |
Eduard schreef:Hoi Eddy , er zijn sommige Cyathea's die snel groeien en tot 2 m totaal hoogte zou kunnen als je ze goed beschermd in de winter, in pot wegzet of goed inpakt buiten in de volle grond, de min.temp. zul je op 0ºC. moeten houden, de C.medullaris , C. brownii, C.cooperi zijn hier geschikt voor.
Alle dicksonia's zijn een stuk trager, je zou wel een met stam kunnen kopen dan heb je meteen wat staan, daar komt max . 5 cm stam bij per jaar als ze goed groeien, deze kunnen wel wat meer kou verdragen en moet je gaan beschermen vanaf -5ºC![]()
Eduard.
![]() | 137 bedankjes |
![]() | 502 bedankjes |
guardian1967 schreef:Eduard schreef:Hoi Eddy , er zijn sommige Cyathea's die snel groeien en tot 2 m totaal hoogte zou kunnen als je ze goed beschermd in de winter, in pot wegzet of goed inpakt buiten in de volle grond, de min.temp. zul je op 0ºC. moeten houden, de C.medullaris , C. brownii, C.cooperi zijn hier geschikt voor.
Alle dicksonia's zijn een stuk trager, je zou wel een met stam kunnen kopen dan heb je meteen wat staan, daar komt max . 5 cm stam bij per jaar als ze goed groeien, deze kunnen wel wat meer kou verdragen en moet je gaan beschermen vanaf -5ºC![]()
Eduard.
Helaas is mijn budget op dat gebied wat te klein voor die laatste soort. Maar de eerste als klein plantje is wel betaalbaar denk ik. Bedank voor de tip ik moet deze zomer toch eens binnenspringen om alles in volle glorie te aanschouwen.
![]() | 39 bedankjes |
![]() | 1028 bedankjes |
![]() | 39 bedankjes |
![]() | 137 bedankjes |
![]() | 1028 bedankjes |
Keer terug naar Foto album en video
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten