Als je ooit in de buurt bent mag je gerust een keer langs komen hoor. No problemo
Vanmorgen ook bij de eerder genoemde vuurwerk fabriek hier op 15min langs geweest voor werk. Als ik mn NIE nr heb (soort BSN nr in NL) kan ik beginnen. Ik mag niet klagen, wederom een droom die uit komt
Van mn hobby mn werk maken, gelijk goed om de taal te leren, lekker eten, zwemmen en uiteraard een mooie tuin
Hier een paar fotos van de omgeving. Dit is nog lang niet al het moois wat hier te zien is. Sommige zijn lastig te fotograferen omdat ik dan in de auto zit oid.
vandaag weer een palm aangeschaft die al lang op mn verlanglijst stond, maar ik in NL nooit zou hebben aangeschaft. Een bismarckia nobilis. Hopelijk slaat die goed aan. Heb ooit in Costa Rica een zeer groot exemplaar gezien. Echt een 'eye-catcher'. 42eu was deze. de grotere exemplaren waren me toch net ff te duur (dacht 200-400). Schijnt in volle zon te kunnen. Alleen is me niet helemaal duidelijk wat de minimum temperatuur is. De verkoper zei dat deze in volle grond kan. op internet las is verschillende verhalen. Minimaal 10gr en minimaal -3.... is toch een groot verschil.
Mooi man. Heb grote jongens in Kroatie gezien dus zal daar bij jou ook geen probleem mogen zijn...tis alleen wel een verrekt trage jongen maar eenmaal aangeslagen en goed gesetteld een beauty.