Beste palmvrienden,
Ik heb een vraag over de "Hyophorbe Verschaffeltii".
Kan de plant in de volle zon staan? En wat voor voeding is goed om te geven?
Hier een foto van een van mn zaailingen:
| 0 bedankjes |
| 719 bedankjes |
| 1038 bedankjes |

| 463 bedankjes |
| 0 bedankjes |
Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 107 gasten