Onze tuinbanken gaan ze in elk geval niet meenemen.....

Honden in huis hebben in Thailand heeft zo zijn voordelen. Buiten dat menig Thai toch redelijk wat angst heeft van een uit de kluiten gewassen hond, hebben we eveneens het laatste jaar bijna geen last meer van slangen.
In volgorde van ouderdom Amai, Oeioei, Aiai en Megan.
4 honden, 4 karakters..... even voorstellen.
Amai de Labrador en tevens oudste van deze vier, gedraagt zich, daar ze als eerste in ons gezin opgenomen is, ook als hoofd van deze roedel. Niet dat er geruzie is, maar komt er eten, zal zij eerst eten vooraleer de rest het ook maar waagt iets te nuttigen. Een pracht van een hond.... trouw, alert en waakzaam, maar kent haar eigen kracht niet..... er is maar één weg en dat is rechtdoor..... een echte bulldozer.

Oeioei de golden retriever is als volgende in het rijtje. Een echt sloefje, laat zich alles welbevallen, gedraagt zich onderdanig en heeft de grootste aaifactor van de vier. Tegenover de rest van onze honden: laat mij gerust, en ik laat jou gerust.... trap echter niet op mijn tenen!

Aiai, wat een golden retriever zou moeten zijn, maar mijn gedacht niet alleen vanwege gestalte, zit er ergens in de bloedlijn Ierse setters bloed in. Zo gedraagt ze zich ook... steeds alert en op zoek naar nieuwe avonturen, waarbij ze duidelijk steeds haar linkervoet ingetrokken houdt om aanstonds tot actie over te gaan.......

Als vierde in de rij, Megan. Met 8 maanden, de jongste van de vier. Echter gezien haar gestalte op dit ogenblik zal ze ook de grootste van de roedel worden.

Eén karaktertrekje dat ze alle vier hebben is echter dat ze gek zijn van water!

Voor de rest? dikke vriendinnen door dik en dun die we niet zouden kunnen missen!

Een quote van mezelf....
videomaster schreef:hebben we eveneens het laatste jaar bijna geen last meer van slangen.
De vorige foto's waren van een goed jaar terug... ondertussen is "Megan" gestorven door de beet van een Cobra van amper een duim dik....

De natuur kan ook wreed zijn......