Voor toepassingen zoals je zoekt gebruik ik zelfklevende warmtefolie en een elektronische temperatuurschakelaar, beide te koop bij Conrad.nl of Conrad.be (neem ik aan) als je in België woont.
De folie heb ik op een aluminium plaatje geplakt en dat in een houten frame gemonteerd. Het vraagt dus wel iets van knutselwerk.
De warmtesensor is op ook de aluminiumplaat geschroefd en meet de plaattemperatuur. De temperatuurregelaar is tot een tiende graad instelbaar, maar er zit wel wat vertraging in. Na het uitschakelen stijgt de temperatuur nog wat door.
Wat je verwarmen wilt zet je op de plaat en omdat de plaattemperatuur niet de substraattemperatuur is heb ik daar een glazen aquariumthermometertje in geprikt. Zo kan je dan de gewenste substraattemperatuur instellen.

- Warmhoudplaatje.jpg (191.51 KiB) 125 keer bekeken
Je kan het plaatje ook gebruiken als warmhoudplaatje op tafel bij de maaltijd, bij koude voeten, en zelfs als thermostaat om een ruimte op temperatuur te houden. Dan sluit je een kacheltje aan op de regelaar.
De regelaar ziet er als volgt uit:

- H-Tronic TS125 Version 3 Temperatuurschakelaar 125 - -55 °C.jpg (63.71 KiB) 125 keer bekeken
Bij Conrad te bestellen voor 46 euro. Gebruik de zoekfunctie van Conrad en vul daar de omschrijving bij de afbeelding hier boven in om hem te vinden. Er zijn ook andere aanbieders, maar die zijn niet goedkoper.
Je ziet dat de warmtesensor in een soort kabelschoen zit die je dus op het plaatje kan bevestigen met een boutje en een moertje.
De warmtefolie ziet er zo uit:

- Thermo TECH Polyester Verwarmingsfolie Zelfklevend 230 V_AC 100 W Beschermingsklasse IPX4 (l x b) 480 mm x 380 mm.jpg (69.36 KiB) 125 keer bekeken
Zoek weer op de omschrijving bij de afbeelding. De afgebeelde kost 56 euro. Er zijn tientallen soorten verkrijgbaar met verschillende afmetingen, vermogens, maximale temperaturen en verschillende voedingsspanningen. Dus let bij het kiezen goed op wat je kiest.
Succes er mee!