knopverlies Oleander

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

Re: knopverlies Oleander

Berichtdoor wsnbm op 30 aug 2010 16:54

Inderdaad kl++++++te weer.
Zijn tropische buien die naar beneden komen alleen met 13 graden :x

De afgelopen weken is het natuurlijk niet best geweest, maar wat is jullie gevoel hebben we een goeie zomer gehad of matige . . . dit even off topic :thai:
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor amourath op 30 aug 2010 17:13

wsnbm schreef:De afgelopen weken is het natuurlijk niet best geweest, maar wat is jullie gevoel hebben we een goeie zomer gehad of matige . . . dit even off topic :thai:

Een flauwe zomer... het voorjaar was al veel te lang koud en te droog, dan even 2 weken goed weer en daarna weer niks meer: te koud en te veel regen. Je merkt het genoeg aan de planten: maar weinig groei dit jaar, bepaalde planten (mijn druif oa.) laten zelfs nu al hun blad vallen omdat ze denken dat het herfst is :cry:
Ik heb een hectare weiland dit ik gebruik om te hooien voor mijn paarden, en heb dit jaar slechts de helft zoveel hooi als andere jaren... dat zegt genoeg.

Ik hoop dus op een warme en droge september nu, en ben blij dat ik m'n vakantie nog te goed heb want van zo'n zomer wordt ik niet vrolijk :evil:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 30 aug 2010 17:21

Die mening deel ik, we hebben misschien totaal 3 mooie weken gehad.

Je kan aan mijn registratie datum wel zien dat ik een beginner ben, eigenlijk heb ik ALLES
dit voorjaar of later pas geplant of gepot.

Moet ik me zorgen maken :)

Ik heb wel meters lichtslang aangeschaft dus ik kan redelijk wat beschermen, ook heb ik nopjesfolie voor mijn 2 wijnvaten en ga ik een dakje maken voor de Butia C.
Zou zonde zijn als ik veel verlies natuurlijk.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?