2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: 2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Berichtdoor rg14 op 26 sep 2010 14:22

ik ga er op zondag heen.

ik denk dat ik er rond 11 uur ben.

een beetje moeilijk inschatten hoe lang je over zo'n reis doet.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 26 sep 2010 22:38

erna schreef:Hallo Dimi,

Ga je dan de zaterdag of de zondag ?
...8<...

groetjes, Erna

Hey Erna,

Ik ga zaterdag gaan, in de namiddag, denk rond 14u a 15u ginder te zijn. In de voormiddag slaap ik want dan kom ik van de nacht af. ;)
Ben benieuwt wat er allemaal zal staan en hoe het met de kortingen zal zijn....ik laat de hoedeplank sowieso al thuis :D
En hopelijk kan ik later nog eens terug om mijn prijs uit te gaan kiezen :P :mrgreen:
Na FC-plant rijd ik dan ook nog eens door naar Floralux, is daar niet ver vandaan dus komt goed uit.. :)
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor amourath op 28 sep 2010 11:59

Waterboyke schreef:Na FC-plant rijd ik dan ook nog eens door naar Floralux, is daar niet ver vandaan dus komt goed uit.. :)

Oei oei oei, dat wordt een volle auto :lol:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 30 sep 2010 21:03

hoe werkt het eigenlijk als je daar gaat stemmen met de foto's.

krijg je daar de foto's ook nog te zien?
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor erna op 01 okt 2010 08:43

Hallo,

Alle foto's hangen uit, met een nummer, maar zonder naam. Dus je kan je niet vergissen, zeker als je de foto's kent.

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor erna op 01 okt 2010 08:46

Waterboyke schreef:
erna schreef:Hallo Dimi,

Ga je dan de zaterdag of de zondag ?
...8<...

groetjes, Erna

Hey Erna,

Ik ga zaterdag gaan, in de namiddag, denk rond 14u a 15u ginder te zijn. In de voormiddag slaap ik want dan kom ik van de nacht af. ;)
Ben benieuwt wat er allemaal zal staan en hoe het met de kortingen zal zijn....ik laat de hoedeplank sowieso al thuis :D
En hopelijk kan ik later nog eens terug om mijn prijs uit te gaan kiezen :P :mrgreen:
Na FC-plant rijd ik dan ook nog eens door naar Floralux, is daar niet ver vandaan dus komt goed uit.. :)

Hallo Dimi,

het ziet er naar uit dat het ook voor ons de zaterdagnamiddag zal worden. Zondag kunnen we niet gaan. We zullen proberen er rond 15 uur te zijn.
En, ik zou niet alleen de hoedeplank thuis laten, haal de achterzetels er ook maar uit..zeker als je nog naar Floralux gaat..
groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor draco op 01 okt 2010 16:30

vraagje aan Bram , of degene die vorig jaar ook deelnemer waren

wat moet ik juist verstaan onder punt nummer 6 van de voorwaarden :
" 6.Indien u als deelnemer niet kunt aanwezig zijn op 2 of 3/10/2010 wordt de volgende in rij de winnaar ..., de uitslag wordt bekend gemaakt op 5/10/2010 via onze website "

ben je als deelnemer dan verplicht om langs te komen en te stemmen wil je effectief ook kans maken op een prijs ???? bijv : foto x heeft de meeste stemmen , foto y komt daarna ( = dus 2é ) , maar de eigenaar van foto x heeft niet langsgeweest om te komen stemmen en de eigenaar van foto y wel ; dan zou ( voor zover ik regel 6 kan interpreteren ), foto y toch de eerste prijs winnen

is dit correct ??
thanks

ps : misschien ben ik een "muggezifter" , maar wat mij opvalt bij de deelnemende foto's is dat er heel veel zijn met een algemeen beeld van hun ( mooie ) tuin , en juist daarom vraag ik mij hoe de deelnemers gaan stemmen , gaat de stem naar een foto van een mooie tuin of ga je effectief ( zoals ook de wedstrijd bedoeld is : " Iedere deelnemer stuurt ons één (1) foto van zijn mooiste zuiderse boom. (max.1 foto per persoon) " ) een stem uitbrengen op een mooie zuiderse boom , want je kan bijv een iets minder mooie tuin hebben of minder grote maar waar wel een mooie zuiderse boom instaat , dan bijv een foto van kast van een woning of prieel waar je met moeite een zuiderse boom ziet staan
draco

Berichtdoor amourath op 01 okt 2010 18:17

draco schreef:
ben je als deelnemer dan verplicht om langs te komen en te stemmen wil je effectief ook kans maken op een prijs ????

Klopt. Wie niet komt stemmen, kan niet winnen.

En wat is een mooie foto... sja, persoonlijke smaak eh. De ene zal stemmen op het mooiste algemeen beeld, de ander op de mooiste plant, en ik zou stemmen op de mooiste foto (een originele kijkhoek bvb, en dat kan dan best een palmje van 2 jaar oud zijn). Stemgedrag is moeilijk te voorspellen.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 01 okt 2010 19:28

ik hoop wel dat de winnaar 1 van onze palmvrienden is.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 03 okt 2010 00:32

Zo, mijn stem is vandaag ingedient, sowieso op één van onze palmvrienden natuurlijk ! :)
Erna, het was leuk je weer eens te zien en te spreken (Rudi ook natuurlijk ;) ) Trouwens nog's eens bedankt voor het bloemetje, vind het echt mooi ! :mrgreen:
Jammer van het weer, mss daarom dat er niet echt veel mensen aanwezig waren...
Er waren mooie kortingen aanwezig, sommige zeer verleidelijk, uiteindelijk toch enkel maar een oleander meegenomen. :)
Daarna naar floralux gereden en dan terug voorzichtig tegen 100km/u naar huis moeten tuffen met men gat tegen de grond ! :lol:

Ik ben eens benieuwt naar de uitslag, ik hoop vooral dat de winnaar(s) Palmvrienden zijn !
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips