account opzeggen? of....

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

account opzeggen? of....

Berichtdoor bommetje op 14 apr 2011 20:26

Beste Palmvrienden.

Wij hebben met ons allen een hele mooi hobby, die, vooral tijdens de winter periode en het voorjaar, enige spanning met zich mee brengt. Je ziet dan idd ook vele mede liefhebbers vragen stellen over planten die het zwaar hebben gehad e.d.

Door veel te lezen leer ik erg veel hier op het forum, maar het geven van advies laat ik liever aan de meer ervarenere leden over.

Nu heb ik al enige tijd het idee dat ik niet serieus wordt genomen hier. Erg jammer, wellicht komt dit door mijn weinige adviezen en mijn afwezigheid bij diverse meetings. Helaas zijn deze laatste vaak niet in het Noorden van Nederland.

Nu zit ik er over na te denken om mijn account hier op te zeggen, omdat ik mij hier niet meer op mijn plek voel. Uiteraard wil ik, voordat ik deze maatregel neem, jullie wel de kans geven te reageren.

Uiteraard zal ik het spijtig vinden om op deze manier afscheid te moeten nemen van de mensen waarvan ik zoveel heb geleerd en hoop dan ook oprecht dat ik fout zit.

Ik hoop op vele reacties die het tegendeel beweren.. :thumb_up:

groeten Bommetje
bommetje

26 bedankjes

Re: account opzeggen? of....

Berichtdoor amourath op 14 apr 2011 20:34

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt - dit is één van de weinige forums die ik ken waar niet denigrerend gedaan wordt en geen mensen persoonlijk aangepakt worden. De enkele keer dat het toch gebeurde was er onmiddellijk een mod die ingreep.
Waarom jij dan het idee krijgt dat je niet serieus wordt genomen, is me een raadsel.
Het doet er ook helemaal niet toe, je zegt zélf dat je hier veel bijleert, waarom zou je dan weggaan? Je bent hier toch niet om constant bevestiging te krijgen? Niemand neemt het een ander kwaad dat hij/zij niet op meetings komt. Niemand bekijkt een ander scheef omdat hij/zij een beginner is, want we zijn ooit allemaal beginner geweest.

Als je blijft moet je dat voor jezelf doen omdat het je interesseert en je wil bijleren. Al de rest is bijzaak.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor The Flying Dutchman op 14 apr 2011 20:38

Erg Jammer Bommetje, ik vind het een relaxed forum, een beetje bourgondisch laten we
maar zeggen :) Ik weet niet waarom je denkt dat je niet serieus wordt genomen, wellicht reageert men niet op jouw posts? Ik ben ook niet bij meetings, dat heeft denk ik nergens
wat mee te maken. Ik denk dat iedereen echt wel serieus genomen wordt ook al zeg je
misschien wel eens iets wat niet klopt, die fout maken we allemaal.
Hoop dat je er nog eens over nadenkt

Ron...
The Flying Dutchman

14 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 14 apr 2011 20:39

Wat bedoel je met niet serieus genomen worden,heb je hier voorbeelden van ?
Het is zo dat niet op elk topic even veel gereageerd wordt dan op een ander. Ook ik vraag me wel eens af waarom sommige onderwerpen vele pagina's lang zijn en vaak niet echt interessant. Maar dat heb je op ieder forum en er valt toch altijd nog genoeg te leren,ook al zou je zelf niet actief meedoen. Kijk eens naar de ledenlijst. Dat is in feite ook een "wassen neus" als je het nuchter bekijkt.Meer dan 800 leden,waarvan er toch de meeste maar weinig of helemaal niet actief zijn vanaf hun moment van inschrijving...Dat zijn op zijn hoogst "meelezers" maar de meesten zijn naar ik aanneem volledig non-actief.
Ik denk toch dat je door lezen en door je eigen vragen te stellen zonder meer wijzer wordt op het terrein van onze hobby.

;) Ben
Laatst bijgewerkt door orinoco op 14 apr 2011 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
orinoco

78 bedankjes

Berichtdoor Inazuma op 14 apr 2011 20:43

Gewoon gezellig mee blijven doen, samen weten we meer :thumb_up:
Inazuma

24 bedankjes

Berichtdoor turtleboy op 14 apr 2011 20:49

Beetje rare reactie account opzeggen als men niet meteen of niet reageert .
Vind het een beetje kinderachtig we zijn hier met volwassen mensen onder elkaar.
Het komt bij mij over als ik krijg te weinig aandacht dus zeg ik mijn account maar op.
Laatst bijgewerkt door turtleboy op 14 apr 2011 20:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
turtleboy

72 bedankjes

Berichtdoor peter op 14 apr 2011 20:54

niet doen
gewoon lid blijven en als je wilt reageren op iets gewoon doen
niet denken zal het wel serieus genomen worden gewoon je bericht plaatsen
en wat betref de meetings ik ben er ook nog nooit geweest ,ik ga voor het eerst naar ponga
dus maakt niet uit of je ga of niet
peter

19 bedankjes

Berichtdoor Dejagere op 14 apr 2011 21:11

.Als ik op een bepaald onderwerp niet reageer wil dit niet zeggen dat het niet leuk is of dat het geen goed onderwerp is. Ik vind ook dat het op dit forum een vriendelijke sfeer heerst,dat is inderdaad op sommige vaak ook buitenlandse forums anders,ik schrik er soms van.Hier valt het opvalend goed mee moet ik zeggen.
Dejagere

45 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 14 apr 2011 21:55

Hoi Bommetje,

Het feit dat je reeds 13 bedankjes hebt bewijst dat je echt wel serieus genomen wordt.

Het leuke aan onze hobby is dat elke nieuwe plant een nieuwe uitdaging is, bij elke nieuwe soort ben je eigenlijk terug een beginneling.
Ik vind dit forum ook leuk vanwege de sfeer en de zeer snelle reacties vaak, ook op vragen die misschien reeds klassiek zijn voor gevorderden.

Op sommige vragen nemen we misschien een afwachtende houding aan omdat we vermoeden dat er andere mensen meer van weten. Dit is daarom niet omdat je de vraag niet serieus opneemt.
Je moet dit niet persoonlijk opvatten.

Wees gewoon jezelf en trek je niets aan van andere mensen. :thai:
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor bommetje op 14 apr 2011 22:00

Bedankt voor jullie reacties.

waar dit weg kom vragen jullie?
De antwoorden zijn eigenlijk al door jullie zelf gegeven.

Ik heb het idee dat mijn topics niet zo enthousiast beantwoord worden dan andere en de reacties komen op mij soms anders over dan de manier zoals er in andere topics wordt gereageerd.

Uiteraard heeft een ieder recht op zijn eigen mening. dus mocht je mij kinderachtig oid vinden... voor mij is het meer een bevestiging.

Ik ben erg blij dat de meeste reacties mij het idee geven dat anderen dit gevoel ook wel eens hebben, maar dat ik er niet te zwaar aan moet tillen, wat misschien ook wel waar is.

:thumb_up:
bommetje

26 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips