Yep, ben vandaag eens geweest ginder. De mooiste waren idd al weg alhoewel ik diegene die er nog stonden niet lelijk vond ofzo hoor. Maar de dikste en volste zullen al verkocht zijn...

Ik heb er mij twee meegenomen, ook ééntje met het blad 360° rond en een andere met heel dikke speer !

Ook even de wortels gecontroleert en deze zien er heel goed uit, wit en verse wortels en ze staan in goede luchtige grond

Ze staan wel nog niet heel lang in de potten want deze was nog niet doorwortelt maar dat is geen minpunt hoor. Ik ben er heel blij mee want het is geen geld voor deze Wagie's, bedankt aan de tipgever !!

Ik zal er morgen even foto's van maken want nu is het al donker....
Er stonden nog veel van die Chamaerops'en maar heb die niet meegenomen. Ook stonden er nog enkele grotere Wagie's met stam van +- 30cm, deze waren 34,5€ (69€ -50%), ik heb getwijfelt maar vond ze niet mooi genoeg en ze stonden vrij los in de pot dus toch maar niet gedaan, wel mooie prijs ook ! Dan stonden er ook nog grote fortunei's, ik schat een 70cm stam, geprijsd voor 140€ (280€ -50%), niet echt dikke stammen dus heb er niet echt naar gekeken

Voor de rest leuke winkel en een hollandse schone aan de kassa !