Ik ben ook weer van de partij als standhouder. We hebben een stand van de Belgische bamboe vereniging (om de vereniging wat te promoten, nieuwe leden aanwerven ed) en ook plantenverkoop (bamboe en exoten) Onze stand is in de buurt van het kasteel(nr181).
@ Fons , ben je ook standhouder ?
Het is toch wel een vrij grote beurs vind ik. Volgens mij toch zeker even groot als bv Hombeek. Qua oppervlakte is het heel groot, je maakt gegarandeerd meer kilometers dan op andere beurzen
Gr, Sven
Gr, Sven
Laatst bijgewerkt door shusui op 21 apr 2011 00:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Neen Sven,ik kom als toeschouwer,als standhouder kan men niet rondneuzen,en ik ben op zoek naar speciallekes, die niet in elke tuincenter te verkrijgen zijn .Zo heb ik verleden jaar voor de eerste maal de Geranium madeirense ontdekt.
Met een bezoekersaantal de laatste 10 jaar tussen 20.000 en 30.000 personen, is deze tuindag de grootste ééndagstuinbeurs in België. Iedereen die graag tuiniert en geniet van de natuur is er welkom.
Aan de echte liefhebbers en mensen die speciallekes zoeken raad ik aan om zeer vroeg daar te zijn! Ik heb elk jaar al enkele planten verkocht voor 7uur 's morgens
@ Fons: ik zoek ook speciallekes, maar maak altijd "mijn ronde" wel eens hoor. Mijn moeder en normaal ook de voorzitter van de Bamboevereniging blijven dan aan de stand.