Vandaag een super fantastische dag gehad ! Diegene die niet mee geweest zijn hebben heel wat gemist !
Vanmorgen bij Francky & Ilse van FC-plants aangekomen zeer vriendelijk ontvangen met een overvloed aan lekkere boterkoeken met kofie of andere drankjes !

Francky & Ilse, bij deze enorm bedankt voor de prachtige ontvangst alweer en rondleiding en prijzen enz... TOP !!

Er stonden weer veel mooie en grote planten aan mooie prijsjes en het was voor de rappe om het mooiste uit te kiezen ! Volgens dat ik gezien heb is er dan ook veel verkocht

Volgend weekend rijd ik terug met Christophe om mijn aangekochte planten want vandaag hadden we de aanhanger niet mee

Weer een uitvlucht om naar de open deur te kunnen gaan !
Ook de zaak verandert steeds elke keer ik daar kom en het word steeds beter en beter, mijn complimenten !
Na uurtjes plezier op FC-plants naar Erna & Rudi gereden met een enorme nieuwsgierigheid naar hun tuin. Nog voor het binnen komen in de tuin viel men mond al open van een prachtige grote Phoenix canariënsis in de voortuin !
En elke stap verder was van dan af een openbaring !! Echt een geweldige tuin met echt tientallen prachtige palmen en velen van serieus formaat !

Erna & Rudi respect voor jullie tuin, het is echt een juweeltje !

Dan nog niet gesproken van de ontvangst

Ieder die dacht dat we enkel broodjes gingen krijgen had het goed mis

Hapjes hier en ginder, drankjes, broodjes voor een heel leger, cake en zelf ijsjes !

Geweldig voorbereid en uitgevoerd en ook hiervoor respect Erna & Rudi !
Ook nog bedankt voor de leuke afterbabbel en jullie rondleiding in de Boot !

Wat een leuke en vooral grote boot seg en dat dan zelf gemaakt...mijn petje af !
Super dag, ik kijk al uit naar de volgende meeting !
@Erna, Rudi, Frankcy & Ilse, tot volgend weekend op de opendeur bij jullie allemaal !