Prachtige foto's weer Erna,
Ik probeer zo gauw het droog is ook lekker buiten te vertoeven.
Ik vind het gewoon gezellig als het gewoon een aantal weken eens niet herfstachtig weer is.
Dan kan de partytent gewoon opstaan en de kussens kunnen in de stoelen en de tafels is dan gezellig aangekleed.
Nu staan al mijn excoten op de grond ivm stevig winden die we hier hebben gehad.
Vanavond mag manlief ze even weer op de muren plaatsen want ik kan dat nu even niet meer.
Ik had van tropiRo een boomvaren met 5 cm stammetje gekocht en een tetrapanaxstekje

Heb meteen alles goed verzorgd en de boomvaren komt op het juiste moment.
Het regent en het is vochtig dus die zal het snel naar zijn zin gaan hebben hier in de halfschaduw op het terras.
Als het straks of morgen droog is ga ik alle boomschilfers uit de potten halen en wat opkomend onkruid goed verwijderen. Daarna alle schilfers er weer op en dan ziet dat er weer goed uit voorlopig. Ook het gras moet als het een tijdje droog is eens goed gemaaid worden want dat staat ook redelijk hoog nu.
In de voortuin komt ook veel gras tussen de kiezels omhoog die mijn hele tuin ontsieren maar die heb ik bespoten met round up dus binnenkort is alles dood en kunnen we flink onkruid trekken
kortom er liggen weer een aantal klusjes klaar moet alleen wachten op droger weer