Dat is een mooie reportage ! Ik was er niet bij, maar heb toch wat bijgeleerd na het bekijken van de slide show.
Mooi gedaan Joep !
groetjes, Erna
![]() | 374 bedankjes |
![]() | 28 bedankjes |
Christophe schreef:Ik herinner me nog dat deze plant graag een zeer waterdoorlatende grond kon hebben (dat wisten we natuurlijk al langer), maar samenstelling die hij meegaf weet ik niet meer precies. Ro vertelde me gisterenmiddag dat hij zijn bananen haast in pure humus zet.
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
![]() | 9 bedankjes |
robke schreef:Mooie voorstelling,staan veel dingen bij die me wel wijzer gemaakt hebben,zijn er hier mensen die goede/slechte ervaringen hebben met patentkali bij de bananen?
groetjes
![]() | 24 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
![]() | 447 bedankjes |
Inazuma schreef:We hebben gisteren een zeer leerzame presentatie gehad op de KU Leuven over bananen. Voor degenen die dit gemist hebben heb ik een slideshow gemaakt, van de hele presentatie heb ik foto's gemaakt.
De foto's of slide show:http://photobucket.com/KULeuven29juli2011
Ook zou ik hier graag wat feitjes plaatsen die we gisteren gehoord hebben over bananen.
Ook hier graag aanvullingen a.u.b. dan hebben we er samen op termijn nog wat aan.
- Ieder nieuw blad kan in feite een nieuwe plant worden
![]() | 447 bedankjes |
p e t e r schreef:Nog een kleine aanpassing:
Elk blad bevat een okselknop en daaruit kan een nieuwe plant ontstaan. Dus voor elk blad dat gevormd wordt kan in principe een uitloper vanuit de corn komen.
![]() | 24 bedankjes |
Keer terug naar Foto album en video
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten