Heel misschien dat ik na het werk nog naar Fordbully ga in de namiddag, afhankelijk van de weergoden en of ik een beetje op tijd klaar ben.
Raymond
146 bedankjes |
374 bedankjes |
25 bedankjes |
erna schreef:hallo,
Gisteren bezoekje gehad van enkele palmvrienden : Pe pe met zoon en dochter, en Kristof P. met zijn moeder. Hopelijk zijn jullie goed thuisgeraakt met de planten, en bedankt voor het bezoekje !
Kristof, tot volgende week, dan komen we kijken naar je butia in bloei, en brengen we de sasa palmata mee.
groetjes,
Erna en Rudi
104 bedankjes |
104 bedankjes |
447 bedankjes |
25 bedankjes |
fordbully schreef:Ik ben misschien van plan om nog een opendag te doen enkel voor forumleden ALS er genoeg mensen zin hebben om te komen, het weer is niet zo mooi maar ik heb er wel nog zin in
222 bedankjes |
146 bedankjes |
Christophe schreef:fordbully schreef:Ik ben misschien van plan om nog een opendag te doen enkel voor forumleden ALS er genoeg mensen zin hebben om te komen, het weer is niet zo mooi maar ik heb er wel nog zin in
Waterboyke en ik hebben nog overwogen om zondag langs te komen, maar het was een beetje ver voor ons (was 75km extra). Daarom zijn we naar exotica en canna banana gereden
25 bedankjes |
Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten