door cpo op 22 sep 2011 12:24
oh ja ik hou juist van hoogteverschillen in de tuin, wij hebben een hoekwoning en ook een hoektuin en het einde van de tuin is gemeentegrond, we hebben geen schutting omdat die gemeentegrond in een wal omhoog loopt, wij onderhouden en beplanten het overigens wel zelf, maar ik zou wel meer hoogteverschil willen hebben in de tuin, maar ach een tuin moet groeien en je moet zeker wat te wensen over houden. Ik ben even iets minder actief op het forum, heb het gigadruk met mijn werk dus ik heb je topic hierover nog niet gelezen. Wil ook graag wat nieuwe foto's van onze tuin plaatsen, maar ja even geen tijd, hoop volgende week of de week erop wat meer tijd te hebben.
Wij hebben 2 waggies in mei gekocht, zagen er goed uit tot we ze uit de pot haalde, oeps bijna geen wortel!!! De beste meneer hierover gemaild maar hij zij dat het geen probleem moest zijn (zou ik ook zeggen) Maar al met al is er 1 aan de groei, die vervolgens al zijn nieuwe blad verliest doordat de stengels wegrotten (geen speerrot gelukkig, maar ja wat in de winter???), de andere ziet er goed uit, maar vertoont geen cm groei! Ik heb een kleine waggie voor 5 euro gekocht op een beurs, die verpot en die groeit lekker, tis een ukkie van een totale hoogte van 30 cm.