Ik hoor graag van jullie

gr Gilian
![]() | 1028 bedankjes |
EDUARD schreef:Hoi, deze heb ik zelf als zaailing gekocht, maar ik heb meerdere tropische zaden goed uitgekregen bij 25 gr. dan wel in een kweekkas met warmtemat of kabel in combinatie met een thermostaat! Soms lukt het in de zomer op de vensterbank, maar ja dat is een beetje nattevinger werk! het bovenstaande werkt dus prima.
Gr. Eduard.
![]() | 5 bedankjes |
gineu18 schreef:bij mij kwamen ze ong naar 3.5 maand de grond uit schieten 2 stuks van de 10.
ze hebben veel warmte nodig voor een beetje groei bij mij zijn ze boven de 35 gr ontkiemd groetjes chris
![]() | 1028 bedankjes |
EDUARD schreef:gineu18 schreef:bij mij kwamen ze ong naar 3.5 maand de grond uit schieten 2 stuks van de 10.
ze hebben veel warmte nodig voor een beetje groei bij mij zijn ze boven de 35 gr ontkiemd groetjes chris
Hoi, dan heb je geluk gehad dat ze überhaupt nog omhoog zijn gekomen! goed advies is ze 48 uur te weken in lauw water [thermofles] en dan bij een temp van 25 / 30 gr. te laten kiemen! 35 gr. is kantje boord! in de tropen zijn deze waarde gelijk aan 25 / 30 gr.
![]() | 5 bedankjes |
gineu18 schreef:ik heb niks met ze gedaan wel idd ong 48 uur voorgeweekt de eerste blad is al meteen een waaier blad van 5 vingers;) zeker mooi plantje alleen wel veel warmte nodig om hem te laten groeien met kamer temperatuur staat hij vrijwel stil.
egt tegen de 25 a 30 graden of hoger groeit hij pas bij mijn veel succes met de ontkieming;)
groetjes chris
![]() | 1028 bedankjes |
Keer terug naar Zaaien en stekken
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten