Hi Guus en Nadia , bedankt voor de gastvrijheid en het beschikbaar stellen van jullie prachtige serres , Ook een dikke pluim voor alle mensen die meegeholpen hebben met de organisatie voor zo'n evenement te doen slagen .
Ik zelf heb als standhouder er ook van genoten nieuwe mensen te ontmoeten en ervaringen te delen, ook vele standhouders die bereid waren om plantjes te ruilen vond ik echt mooi .
Het was een toffe zondag en voor herhaling vatbaar
van mijn kant ook een dankwoordje aan Guus en Nadia voor de ganse organisatie en goede ontvangst. het was een leuke ervaring om voor de eerste keer als standhouder aanwezig te zijn,ik stond rechtover Kevin en naast Sven(shusui)bedankt Peter voor de ruilhandel en diegenen die bij mij iets gekocht hebben,veel plezier met de planten. ik heb ook enkele foto's genomen tijdens de morgendstond
tuin 373_1024x768.jpg (214.77 KiB) 3253 keer bekeken
tuin 374_1024x768.jpg (240.95 KiB) 3253 keer bekeken
tuin 375_1024x768.jpg (215.72 KiB) 3253 keer bekeken
tuin 376_1024x768.jpg (244.43 KiB) 3253 keer bekeken
zware onderhandelingen
tuin 377_1024x768.jpg (237.76 KiB) 3253 keer bekeken
tuin 378_1024x768.jpg (172.62 KiB) 3253 keer bekeken
wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar.
groeten, jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Bedankt voor de foto's iedereen en natuurlijk ook Nadia & Guus voor de alweer geslaagde beurs ! Ik heb me ook weer rot geammusseerd en weer vele nieuwe gezichten gezien Ik merk ook dat ik verschillende mensen gemist heb maar dat komt dan later wel
Mijn nieuwe aanwinsten zijn:
1 Trachycarpus princeps (Thx Kevin !) 1 Livingstonia mariae 1 Ensete glaucum (Thx Peter !) 1 Alocasia variegated (Thx Guus !)
ik zie dat iedereen heeft genoten van de uitstap. Ik ben er volgende keer zeer zeker wel een keer bij met de kids. Maar uhmmm niemand in de containers van canna banana gezeten ??? hihihihi
Valt me tegen van jullie hoor
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."