Mochten Maurice en Waterboyke er samen niet aan 100 komen wil ik ze wel uit de brand helpen, dan zit het bij deze aan 100. Als ze het samen wel al gehaald hbben sla ik over.
Groetjes,
Remko.
![]() | 48 bedankjes |
Christophe schreef:Dag Maurice,je mag er bij mij nog 50x Euterpe edulis bijzetten.Ik heb het erbij gezetEn E. glaucum mag vetgedrukt onder mijn naam, en ook onder WaterboykeAls ik deze samen tel, kom ik toch nog niet aan honderd? Voor alle duidelijkheid moet je pakketten per 100 bestellen, niet vanaf 100
Pakketten per 100 ipv vanaf 100, dat had ik idd verkeerd begrepen dan. Maar dat zal wel goed komen
Mocht bij soorten het aantal van min. 100 niet gehaald worden, komen deze bestellingen dan te vervallen of worden ze alsnog besteld voor de small packet prijs?Ik wil dit dan wel in small packet bestellen, als de leden dit goed vinden tenminste. Maar naar het einde toe zullen de pakketjes meer en meer vervolledigen.
Van mij persoonlijk hoeft het niet in small packet, dan is het voordeel van samen bestellen weg.
![]() | 12 bedankjes |
![]() | 15 bedankjes |
Amar schreef:Leuke actie waar ik eindelijk aan mee kan doen!
Hierbij mijn lijstje...hopelijk halen deze ook de 100:
25st. Caryota maxima Himalaya
25st. Hydriastele pinangoides (= Gronophyllum pinangoides)
25st. Ensete glaucum
25st. Ensete ventricosum
25st. Musa balbisiana
Ook voor mij zou het voordeel van samen groot inkopen wegvallen bij een small packet... Kan een lid dan nog aangeven als hij geen small packet wilt als de 100 niet wordt gehaald?
![]() | 222 bedankjes |
![]() | 193 bedankjes |
![]() | 146 bedankjes |
![]() | 193 bedankjes |
![]() | 146 bedankjes |
![]() | 78 bedankjes |
orinoco schreef:Een small packet bevat zelfs slechts 10 zaden,Sven.
![]() | 193 bedankjes |
Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten