@Kristof p, ben het met je eens dat het om een commercieel praatje gaat. Het enige wat ik nu weet naar ervaring met deze soort is dat rond een bepaalde teperatuur dezelfde schade oploopt als de B. eriospatha en dat hij langzamer groeit.
Hey Ro heb jij er zelf een gehad? wat ik mij afvraag waarom zijn ze goedkoper, als ze langzamer groeien. Ik betaal voor deze noch geen 65 euro stam30 40 cm totale hoogte 150 170 cm dit is voor mij een vraag en voor jou misschien een weet Groeten Francois
Hij gaat de grond in hij is echt te groot om mee te slepen de stam is nu al bijna 40 cm ik denk dat deze 35 kg weegt en staat nu op zolder bedankt voor je reactie groeten Francois
Dat is al een deftige stam voor zo'n mooie prijs Francois ! Interresante palm, paar jaar terug kwam ik hem ook al tegen op MyPalmshop en toen wou ik hem ook kopen maar was net uitverkocht toen. Op dit moment ben ik minder enthousiast omtrent de Butia algemeen en wacht ik het nog wat af. Butia's zijn een heel pak minder vorstbestendig dan dat eerst werd rondgestrooid. En ik heb het niet zo voor pot palmen dus alles gaat hier de volle grond in en dat zou dan weer ééntje betekenen met bijverwarming enz... Ik ben dus wel benieuwd naar jou ervaringen in de toekomst Francois vermits jij hem in volle grond gaat steken Hopelijk verlies je deze ook weer niet zoals al je andere Butia's... Keep us updated plz