Bedankt allen voor de reacties Ja die schaduwdoek(hoek) is er dan toch gekomen,na een bezoek van Eduard vorig jaar had ie me dat aangeraden omdat hier weinig schaduw is,maar zag het toen niet zitten om in het midden van m'n tuin zo'n spel hene te zetten,dus hebben m'n kippen hun koffers moetten pakken en heb ik een stuk van m'n werkhuis afgebroken om dan in de hoek van m'n lapje grond deze constructie hene te planten..goed uit het zicht,verstopt achter m'n hazelaar
Voorjaar Juni 2012.jpg (167.87 KiB) 3605 keer bekeken
ja chris, je hebt er goed van, ziet er allemaal mooi uit. Dit is bijna een profesionele kwekerij. 'k zou wel eens een kijkje willen komen nemen. wilfried
Hey bedankt varenvrienden, de kwekerij zal op kleine schaal blijven daar hier geen plaats is en ik de komende jaren weinig tijd ervoor zal hebben (wegens uitbreiding van onze familie..) Ik heb het verspenen beperkt gehouden tot 25 van elk soort waarvan ikzelf er 2 van elk zou gaan bijhouden en zal met beetjes verder boeren(1 a 2 soorten per jaar) ps;vanaf mid zomer is iedereen hier welkom,.. wegens momentele verbouwing(die nu stil ligt door bouwverlof ) grtz Chris